woensdag 15 maart 2023

Friends.

Bij CAS on Friday vragen ze om een vriendschapskaartje. Ik had meteen de mooie tekststempel van Marianne Design in gedachten en zocht em op. Die bleek wat groter te zijn dan ik dacht en mijn idee om er designpapier en stempelafdrukjes bij te gebruiken heb ik laten varen. Ik heb de tekst met Versamark embossinginkt gestempeld en clear-embossingpoeder + de heattool gebruikt en daarna met 3 kleuren Distress inkt gekleurd.

Dit eerste resultaat was niet helemaal naar mijn zin, vond het té veel inkt en teveel gespetterd met water. Maar ook over het tweede (bovenste kaartje) ben ik niet helemaal tevreden, de middelste kleur inkt die ik gebruikt heb is groen, maar dat komt niet goed over.... Toch heb ik beide kaartjes afgemaakt (mét glimmende hartjes), want weggooien vond ik ook weer niet nodig. Wat vinden jullie?

Zo meteen een stagebezoek en verder ga ik vandaag aan de slag met de kerstkaartjes voor morgen, een gastdesignerkaartje voor over een tijdje. Verder wil ik vandaag de Pubquiz (die we komende vrijdag organiseren tbv Alpe d'HuZes) af hebben, zodat ik de papieren op tijd kan printen. We moeten nog 1 blokje verzinnen. En ook nog even naar de stembus, natuurlijk.

Challenge;

CAS on Friday - #252 Friends

6 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten heb je gemaakt.
    Ik vind je achtergrondjes toch wel heel erg mooi, gewoon lekker veel kleur.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn hartstikke leuk, de kleuren combinatie vind ik zo mooi.
    En dat je licht embossing poeder hebt gebruikt vind ik ook een goed idee, zo is het niet overheersend.
    Goed dat je ze hebt afgemaakt.
    Drukke dag voor jou, succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn hartstikke leuk, de kleuren combinatie vind ik zo mooi.
    En dat je licht embossing poeder hebt gebruikt vind ik ook een goed idee, zo is het niet overheersend.
    Goed dat je ze hebt afgemaakt.
    Drukke dag voor jou, succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze leuk , maar ik begrijp wat je bedoelt....heb ik ook last van als ik iets anders maak !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterend kaartje.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaartjes heel mooi en lekker fleurig. Ik ken het gevoel wel, ik zou ook weleens een kaart het liefste kapot willen scheuren, haha. Maar deze van jou zijn toch heel mooi?
    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien