maandag 27 maart 2023

Weer 3 diertjes.

Nog maar een felicitatiekaartje met de grappige dierenkoppies (stempels) en zwart/wit papier van Craft Sensations). Vind ze nog steeds leuk om te maken, dus morgen kun je er nog eentje verwachten :)

Weer een drukke week voor de boeg op school = werk. Woensdag is studiedag en er is dit keer echt een interessante, zinvolle invulling, dus ik wil toch wel een paar uurtjes gaan. Ook staan er die dag nog 2 stagebezoeken gepland, dus een vrije dag zit er niet in deze week...

Challenge;

The Paper Players - PP633



8 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd zijn dit, gaaf kaartje.
    Ook heelerg bedankt voor je mooie verjaardagskaart (met kadootje)
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk zijn die diertjes en erg gaaf deze kaart in zwart/wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh ik vind dat zwart/wit zo leuk verwerkt en die beestjes zijn ook heel grappig.
    Fijne dag en groetjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je er zelf ook nog steeds lol in hebt ga je toch gewoon door!!
    Ik blijf ze stuk voor stuk leuk vinden.
    Juist het zwart wit, dat geeft een rustige uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk, die diertjes. Je hebt er al een hele serie mee gemaakt.
    Jammer dat je vaak op je vrije dag een studiedag hebt of zo... hoe interessant ook, toch jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love the black and white. And those animals are so cute and cheerful. Thanks for taking part in The Paper Players Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh so sweet! Your little trio of animals is so fun and I love the black and white patterns, too. Thank you so much for joining us at The Paper Players this week! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien