dinsdag 14 maart 2023

Kleinkind op komst.

Vorige week woensdag liet ik DIT kaartje zien voor onze zwangere kapster. Haar ouders wonen tegenover ons en worden voor het eerst opa en oma. Prima reden om nóg een leuk kaartje te maken met het schattige olifantje. Ik gebruikte dezelfde papiertjes als bij het kaartje van Cheyenne. Mintgroen kleurtje, lekker neutraal. 

Vanochtend heb ik geen les en werk ik thuis. Komt goed uit, want ze komen zo nog wat plissé-gordijnen ophangen. Nadat we de boel geschilderd en opgefrist hebben, hebben we in het erkertje de overgordijnen weggelaten. Geeft een ruimtelijk effect, maar nu kijken we door het zijraampje wel op de airco en dat is niet fraai. Daarom komen daar ook top-down plissés, net als bij de grote ramen. Nog meer één geheel, wat rust geeft. 
Vanmiddag wordt wel een latertje, want na de lessen hebben we weer een training 'Didactisch coachen'. Ben er eigenlijk een beetje klaar mee (en vele collega's met mij), want dat is iets wat we al dagelijks doen. Maar wie weet steken we er nog iets van op vanmiddag, we gaan het zien....
Challenge;
Carlin's Kaartenparadijs - Sketch 1 + thema 1 bloemen



11 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje. Die olifant is schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief!!
    Ik vind het zo leuk zo'n grote stoere olifant met zo'n klein broos bloemetje.
    Succes vandaag, zo'n cursus slurpt energie, zeker als je er ook nog eens niks aan vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief!!
    Ik vind het zo leuk zo'n grote stoere olifant met zo'n klein broos bloemetje.
    Succes vandaag, zo'n cursus slurpt energie, zeker als je er ook nog eens niks aan vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje Colien....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje in deze kleuren. En wat fijn hè, alles weer fris en fruitig in huis. Ik kom het in april bewonderen.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Natuurlijk maak je dan voor de trotse opa en oma ook een kaart, het is een schattig kaartje!
    Top down plissé hebben wijde keuken, ideaal! En van cursussen waar je zo je bedenkingen bij hebt op school weet ik wel wat, zonde van je tijd soms.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kleurtjes voor het baby kaartje.
    even terug gescrold, zag ik je kaartje met het koetje, grappig kaartje
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach wat een lief en mooi kaartje laat je hier zien.
    Een tof kleurtje het moet niet altijd blauw of rose zijn.
    Bloemetjes en schets allebei aanwezig dus perfect voor onze lopende challenge bij carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig olifantje met het bloemetje . Heel mooi gemaakt en ook leuke kleur heb je gekozen.
    Een mooie bijdrage aan de challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuke kaart en mooi papier gebruikt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien