dinsdag 7 maart 2023

Vaas omhaken met raffia.

 

Al vorig jaar augustus kreeg ik de DIY-box 'vaas omhaken met raffia' van September18 thuisgestuurd. In de kerstvakantie kwam ik eraan toe om ermee aan de slag te gaan en vanmorgen heb ik eerst maar eens foto's gemaakt.


Er zat een flinke streng raffia, een glazen vaas/windlicht en een haaknaald in het pakket. Ik heb de raffia ontrafeld en er een bol van gemaakt. Daarna een lange rij losse steken gehaakt en die ketting om de vaas gelegd om te kijken of het past. De ketting gesloten en daarna stokjes de hoogte in. Totaal 9 rijen gehaakt en tot slot een stukje raffia met houten kralen (die ik nog had liggen) erom geknoopt. 

Er liggen nog 3 pakketten en de maart-box is inmiddels onderweg. Hopelijk kan ik snel weer iets maken en jullie snel weer meer laten zien. 



7 opmerkingen:

  1. Wat gaaf gedaan Colien....ziet er gezellig uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En haken kan je ook al! Met raffia heb ik nog niet gehaakt. Ik heb nog hele oude liggen, ik ga proberen je idee te onthouden. Staat heel leuk. Je maakte een gezellig plekje. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk met raffia haken !!!
    Gaaf effect !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat super leuk idee!! Heel mooi gemaakt met die kit.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk Colien. Gaaf effect geeft dat raffia en leuk,afgewerkt met die kralen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, wat leuk om dit bij jou te zien! Gaaf gedaan, staat stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Iets héél anders dan we normaal van jou zien, maar wel heel héél erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien