woensdag 8 maart 2023

Olifantje.

 

Mooi nieuws in de straat: ons overbuur"meisje" (inmiddels 27...) is zwanger. Ze vertelde het vorige week tegen Rolf toen hij bij haar in de kappersstoel zat. Cheyenne is namelijk onze kapster en hoewel ze al een tijdje elders samenwoont, heeft ze haar kapsalon hiertegenover bij haar ouders naast haar ouderlijk huis.
Anyway, dit mooie nieuws verdient een kaartje en ik had Eline's olifantje net nieuw, dus een mooie gelegenheid om te gebruiken. Ik heb het schattig beestje gecombineerd met ouder papier van Marianne Design en een nieuwe sticker van Marleen.
En zoals jullie ondertussen van me gewend zijn, gaat er een slabbetje van Stof with Love bij het kaartje. Als de baby er straks is, heb ik van hetzelfde stofje nog een XL-slab en snoetenpoetsdoekje wat dan bij het geboortekaartje kan. 

Challenge;

Sketch N scrap - #237



7 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje met de schattige olifant. Ik ben inmiddels ook fan van Stof With Love, hier ook al wat mensen blij gemaakt daarmee. Het geeft net een beetje extra. Fijne dag, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey is altijd leuk om voor dit nieuws een kaartje te ontvangen!
    Wat een lieve maakte je.
    En een klein kadootje erbij maakt het nóg leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje Colien....en super leuk het slabbetje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief! Leuk met het slabbetje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, dat is toch altijd leuk als je iemand al lang kent, om mee te groeien (niet letterlijk in dit geval!)
    Je kaartje is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love this sweet card! That elephant is adorable! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What an adorable card! Love your elephant. Thanks for joining us at Sketch N Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien