vrijdag 21 april 2023

4 Creatieve kaartjes.

 

Bij The Paper Players zag ik een leuke challenge: Pencil me in. Ik moest meteen denken aan een bladzijde uit een oud Flow-magazine dat ik bewaard had. Daarop allerlei teken- en knutselmaterialen die ik uitgeknipt heb en uiteindelijk over 4 kaartjes verdeeld heb.
Ik zocht er tekstjes van Marianne Design bij en koos 4 verschillende, steeds passend qua afmeting. Tot slot op elk kaartje nog wat steentjes geplakt.
Het waren kaartjes die snel klaar waren en ik vind ze wel leuk geworden. Met veel creatieve vriendinnen zijn dit soort kaartjes altijd handig om op voorraad te hebben.

Vandaag de laatste stagebezoeken, de binnengekomen formulieren ordenen en nog 2 lessen in de onderbouw en dan.... 2 weken vakantie, heerlijk!
Challenge;

9 opmerkingen:

  1. wat was dat een leuk blad wat je bewaard hebt uit het magazine...
    en nu heb je er van die leuke vrolijke kaartjes meegemaakt TOP!
    straks maar lekker genieten van je vakantie.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. grappige kaartjes heb je gemaakt ! mooi
    fijne vakantie
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed dat je deze pagina uit de flow bewaard hebt!!
    4 Kaartjes, wauw, dat zijn de leuke dingen in het levenšŸ„°
    Ik denk dat je deze zo kan versturen, want met al die knutselaars om je heen.
    Lekker, 2 weken vrij!! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Colien,
    Oh, snel-klaar-kaartjes zijn zo leuk om te maken en dan heb je meteen een hele voorraad.
    Vandaag een ateljee-dagje en ik heb net nog 2 HoHoHo-kaartjes gemaakt voor deze week en eentje voor de wachtrij...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grote mooie serie snelle kaartjes Colien , toppertjes !!
    Dankje voor je mooie verjaarskaart die ik ontvangen heb xx
    Fijn weekend alvast , houdoe Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, all your cards are fun and creative! Love how you took the challenge and ran with it! Thanks for playing with my Paper Players challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super cute craftiness you have here! Love the images and how they worked with this weeks challenge! Thanks for playing along with The Paper Players Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What adorable cards! Such fun images, and so perfect for this week's challenge. Thank you for playing with The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk, deze kaartjes! Goed bedahct en er zo weer 4 bij! En ja heerlijk he, 2 weken vakantie! Ik ook, puur luxe hoor voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien