zaterdag 8 april 2023

Halve shaker-kaart.

 

Afgelopen maandag gingen Nelly, Iwona en ik richting Daan om te fröbelen. Ze had verschillende kaartjes voorbereid, waaronder deze shaker. Het schudgedeelte is gemaakt met de slimline hartjes-mal van Avec, die voor de helft door de stansmachine is gedraaid. Op 'de naad' zijn 2 strookjes papier geplakt, waardoor je er niks van ziet dat de hartjes daar half ophouden.
Voor de decoratie knipte ik een taartje en tekst uit designpapier van Craft Sensations. Als shakermateriaal gebruikte ik o.a. glitter die je nu heel opvallend ziet, maar in het echt valt dat mee.

Gisteren was een gave eerste festivaldagje van 2023. Samen met Sas genoten bij Triggerfinger, Frank Carter & The rattlesnakes, Di-Rect, Wodan Boys en Limp Bizkit. Verder langs verschillende tentjes/attracties gestruind, daarbij de nodige stappen gemaakt op mijn oud(st)e vertrouwde Dr Martens  en uiteindelijk ruim 10 km gelopen. Het parkeren ging vlot en geen file gehad, dus niks van de ellende die in de pers (over vooral donderdag) werd omschreven.




3 opmerkingen:

  1. Mooi je shaker kaart !!!!
    Je uitje klinkt goed !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf idee, die halve shaker! Echt weer eentje om te onthouden.
    En wat fijn dat het allemaal meeviel met het weer! Ik hoorde inderdaad donderdag dat het rampzalig was geweest,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die stans heb ik ook, wat een leuk idee om het maar half uit te stansen.
    Mooi om er daarna een shaker van te maken.
    Je eerste festival is een feit, op naar nog veel meer deze zomer!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien