zaterdag 22 april 2023

Jarige moeder.




Vandaag is ons ma jarig, hoera! Toen Els afgelopen woensdag kwam fröbelen had ze stempels van Studio Light bij zich. We hebben ze gestempeld en ingekleurd met alcohol-stiften. 


Els maakte een concoleance-kaartje en ik dit vrolijke felicitatie-kaartje voor mijn moeder. Op de achtergrond regenboog-streepjes papier van Marianne Design, het tekstje is van Nobody-Else. Het hart van de bloem en onderdeeltjes van de vlinder heb ik met glossy accent bewerkt, maar dat was moeilijk te vangen op de foto's. De kaart gaat zo meteen, samen met een appeltaart en bloemetjes, richting het feestvarken. 

Ik ga vanochtend kort even langs bij de jarige, maar ga ook even boodschappen doen voor morgen, dan komen de dames van Knutsels en Kadootjes hierheen voor de teamdag. Vanmiddag gaan Rolf en ik de volgende Pubquiz voorbereiden bij vrienden en vanavond ga ik op verjaardagsvisite bij ons ma. Vol dagje dus....

Challenges;

2 Sisters on the Blog - Slimline met strepen

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart voor je moeder Colien....van harte gefeliciteerd met haar verjaardag!
    Ik wens je fijne dagen....inderdaad heel veel!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je moeder. Je hebt een mooie vrolijke kaart voor haar gemaakt.
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, de regenboog kleurtjes.
    Dat maakt het altijd vrolijk.
    Poeh, wat een drukte voor jou....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een vrolijke kaart heb je voor je moeder gemaakt.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien