vrijdag 14 april 2023

Verjaardagskaartje in pastelkleurtjes

 

Vandaag is mijn middelste zusje Willy jarig. Voor haar maakte ik een leuk kaartje, maar dat zie je later. Het kaartje dat ik vandaag laat zien is voor mijn tante die eind deze maand verjaart. Maar omdat ik met de challenge bij The Paper Players mee wil doen laat ik het alvast zien. Ze krijgt een papieren bosje bloemen. De gebruikte papiertjes komen uit een heel oud (baby)blokje van Marianne Design: Romantic Nursery


Rolf vertrekt vanmiddag naar Zuid-Limburg, hij gaat morgen de Amstel Gold Race fietsen. Vannacht slaapt hij bij een vriend in Bunde, zodat hij morgenochtend niet zo heel vroeg van huis hoeft. Ik ga vanavond op visite bij mijn jarige zus(je) Willy.

Challenges;

The Paper Players - PP635

Creaties Suzan op Facebook - Sketch


7 opmerkingen:

  1. heel mooi kaartje in die zachte tinten.
    Succes voor Rolf...en jij een gezellige verjaardag bij je zusje.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart in deze kleurtjes en een leuke sketch.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful layering on your fresh and springlike card! Thanks for playing with my pastels challenge over at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿคthis!! I saw this at The Paper Players Challenge and came by for a closer look. I love your use of layers! I host a monthly color challenge, Colorful Options Challenge; pastels are this month’s color. I invite you to come and join the fun! Have a creative & peaceful weekend. Join at https://colorfuloptions.blogspot.com/ Cheers, Makira

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card! I love all the layers and the focal point in the middle. Thanks for playing along with The Paper Players Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar word je toch blij van , van zo'n mooie vrolijke bloemenkaart ๐Ÿ˜

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful, Colien! This is a great sketch for showing off the gorgeous flowers in the center. Thank you for playing with The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien