woensdag 19 april 2023

Regenboogkleurtjes.

Vandaag een simpel mannenkaartje in de regenboogkleurtjes. Op de achtergrond een papiertje uit een oud watercolour-blokje en de streepjes uit het Rainbow-blok van Marianne Design. Het plaatje + tekst zijn van Beccy's place. 

Het boksen was top, wat heb ik het gemist. Ik ga 2x per week naar de Bodypump-les en 1x naar X-core, ook hartstikke leuk, maar bij boksen is het toch meer cardio en dat heb ik wel weer nodig. Er mogen wel wat kilootjes af... Zo meteen naar de chiropractor, niet omdat ik gebokst heb, maar voor het 3-maandelijks onderhoud, even losmaken van alles. Juist om klachten te voorkomen. Vanmiddag komt Els fröbelen, ik denk dat we aan de slag gaan met de nieuwe malletjes van Marianne Design.

Challenges;

Carlin's Kaartenparadijs - Ingekleurd plaatje van Beccy's place (uit de Cruisin set) + designpapier

Try Stampin' On Tuesday - TSOT602

 

11 opmerkingen:

  1. Fijn dat je zo genoten hebt van je boksen. Ik startte vandaag ook weer met mijn fitnessoefeningen. Dat was 3 weken geleden. Eerst was ik ziek, dan hadden de kinderen vakantie. Terug weer mijn conditie wast opkrikken. Boksen lijkt me een goede sport om alles van je af te schudden (zorgen en kilo's).
    O ja, leuk kaartje, regenboog kleuren zijn altijd een tof vertrekpunt. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje met dit leuke autootje erop. Ook mooi papier heb je gebruikt.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Ik hoop dat je in orde bent na je 'apk ' keuring 😉🙂
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat boksen en natuurlijk helemaal als je er zo van geniet! Je sport goed, Colien! Gaaf kaartje, erg leuk die kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel vrolijk, hier wordt je toch blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje met deze leuke digi en toffe kleurrijke papiertjes.
    Alles past mooi bij elkaar.
    Knap gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van carlin's kaartenparadijs.
    Succes!
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat sportief bezig.
    Leuk kaartje , mooie kleuren.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk en vrolijk kaartje. Dat papier is erg leuk. Was sowieso een leuk blok.
    Goed dat dat boksen lekker ging. Altijd weer afwachten, of je veel spierpijn hebt of blauwe plekken ;-)
    Lekker gefreubeld?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love this fun card with the cool background and striped patterned paper! Thanks for joining us at Try Stampin' on Tuesday.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Colien, what a great masculine card using both our TSOT sketch and the rainbow theme! Great job coloring the car, and such a lovely background!! Thank you for sharing your talents and card with us at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a great interpretation of our sketch. I like how you incorporated rainbow colors on your card as well and the background is fabulous. Thanks for joining us at Try Stampin' On Tuesday.

    sue n.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So adorable! We are VW lovers in our family, so this caught my attention!
    Thanks so much for playing with us at Try Stampin' On Tuesday Challenge,
    -- Dalis
    http://stamprgrl.worpdress.com

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien