vrijdag 28 april 2023

Sorry I missed your birthday.

We zijn weer thuis na een heel fijne midweek in Wijlre. Vanmiddag alle spulletjes weer opgeruimd en boodschappen gedaan, nu op naar een goed weekend. 
Afgelopen maandag heb ik heel wat diertjes gestempeld in Zuid-Limburg, waaronder Eline's bijtjes en slakjes. Dinsdag heb ik ze heerlijk relaxed ingekleurd met aquarelverf en vervolgens uitgesneden met de bijbehorende malletjes. Ik had alleen stempeltjes, zwarte inkt, het doosje aquarelverf en de kleine snijmachine meegenomen. Ruim voldoende aan knutselmaterialen voor die paar dagen, zo bleek.
Thuis heb ik een stapel oude papierblokjes van Marianne design opgeduikeld. Je zag afgelopen zondag al wat voorbij komen, vandaag zijn de Flower PowerPoint printjes aan de beurt. Geen idee hoe oud het blokje inmiddels is, maar er zitten nog zoveel velletjes in....
In die oude blokjes zijn de dessins niet heel erg op elkaar afgestemd, zoals tegenwoordig, maar ik heb toch een mooie combinatie gevonden. Zeker bij de oranje slakjes...


Challenge;



6 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk kaartje! Dat was een goede midweek er even tussenuit. Nu nagenieten. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Colien. Lekker even een paar daagjes vakantie. Ik neem dan geen knutselspullen mee, maar een puzzelboekje en mijn e-reader.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zat er net naar te kijken, wat past het dp mooi bij erkaar, dacht ik.
    Maar ik snap wat je bedoeld, want inderdaad, in die oude blokjes pissen de pakketjes helemaal niet bij elkaar, maar zijn het printjes op zich, best lastig.
    Jou combinatie is dus helemaal leuk, en de slakjes komen mooi uit op dat donkere stukje.
    Je hebt je goed vermaakt met je weinig knutsel spulletjes😊

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje en je kunt nog even vooruit met de gekleurde diertjes.
    Zo zie je maar dat je niet zoveel mee hoeft te nemen. Tip voor het DT weekend? 😂🤣

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Adorable! I love the mix of papers and patterns. The snails are as cute as can be and will definitely brighten up anyone's special day. I am so glad you shared with us at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. idd die oude blokjes liggen er bij mij ook nog... leuk kaartje heb je gemaakt.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien