zondag 30 april 2023

Hiep Hiep HOERA!

Best handig dat er zoveel afdrukjes ingekleurd klaar liggen. Dan heb je zo wat kaartjes klaar. Zoals deze met Eline's bijtjes (Little critters) die iemand een fijne verjaardag gaan wensen. Hier ook het oude 'kerstpapier' gebruikt in combinatie met een paar strookjes 'Rainbow'-papier.
Vanochtend fietste Rolf al om 07.00 uur richting Papendal. Daar is vandaag de kick-off van Alpe d'HuZes en kon hij ook zijn kleding ophalen. Ik ging rond half 10 samen met Onno (Rolf zijn broer/mijn zwager) met de auto. Zo kon Rolf mee terugrijden en weer op tijd thuis zijn voor de Formule 1 race.... 
Fijne avond nog en graag tot morgen, dan start de nieuwe challenge op het 4 Season blog. 

Challenges;

Try Stampin' On Tuesday - TSOT603



10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke fleurige felicitatie-kaart heb je met die lieve bijtjes gemaakt Colien. Ik heb je hieronder gefeliciteerd met je 12,5 jarig jubileum maar sta in de spam volgens mij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke fleurige kaart maakte je met de sketch en die lieve bijtjes Colien. Ik heb je hieronder gefeliciteerd met je 12,5 jarig jubileum maar sta in de spam volgens mij.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk !!!!
    En mooi weer de aftrap !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met de leuke bijtjes
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super vrolijk kaartje met de sketch!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk kaartje! Die staan ook op mijn verlanglijstje. Knap van Rolf🚲

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart is het! Weet jij trouwens hoe het kan dat we jouw fotootje in de zijbalk zien? (Als enige zo ongeveer..)
    En nu wordt het echt. Hermien nog gezien bij Papendal?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is so cute! Those little bee's are darling. Thanks for playing over at TSOT.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a sweet birthday card, Colien! We wish Rolf lots of luck in his race!! Thank you for sharing your card and Rolf's progress with us at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een goede verwerking van de sketch, het klopt precies.
    Lief kaartje vind ik, leuk, de grote bloem en de kleine bijtjes erbij.
    Nog heel even en je bent alweer door je stapeltje gekleurde afdrukjes heen.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien