dinsdag 18 april 2023

GerJanne & Peter 40 jaar getrouwd.

Op 31 maart schreef GerJanne op haar blog dat zij 40 jaar geleden trouwde met haar Peter. Een mooi jubileum wat zeker een kaartje verdient! Nou, dat kaartje werd een flinke kaart, want deze Triangle pop up card is ingeklapt 15 x 15 cm en zo 'staand' is ie dus best groot. 
Op de flapjes het getal en feestelijke ballonnen en in het midden bloemetjes en de initialen van het robijnen paar. Ik had geen magneetjes voorhanden, dus daarom zie je 2 paperclips. Ze zijn in de juiste kleur, dus vooruit....


Het middengedeelte is een easelgedeelte, waarop ik een plaatje van Marianne Design heb geplakt. Het '&'-teken is van hetzelfde merk en de letters zijn stansen van MFT.
De complete kaart is 30 x 30 en het model is niet moeilijk te vouwen/snijden. Hieronder zie je het geheel plat. De kaart is inmiddels aangekomen en natuurlijk bedankte GerJanne me meteen na ontvangst, zo leuk! 

Vandaag is er een studiedag, we gaan bij een andere Curio VMBO-vestiging op bezoek. Gezellig met 6 collega's in een busje naar Breda. En vanavond ga ik, sinds 2½ jaar weer eens boksen. Ik ben benieuwd of ik nog genoeg conditie heb... ik kan het je morgen vertellen!



Challenges;

Do-Al(l) Kreatives - Triangle Corner Pop Up Card
Kaarten Inspiratie Challenge - Cijfer op je kaart
 

10 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Wat werd dit een leuke kaart voor GerJanne en Peter!
    Terecht dat ze hier blij mee was!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die is leuk geworden ! tof gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt er dus ook 1 gemaakt, leuk om te doen hè?!! En niet moeilijk vond ik, wat vond jij ervan?
    Nu je weet hoe het gemaakt wordt Jan je er ook een kleinere kaart van maken (je hebt je foto van de platte kaart vergeten toe te voegen aan dit bericht)
    Wat een leuke, vrolijke, kleurrijke kaart heb je gemaakt!
    Het is echt iets voor het voorjaar en bij de gelegenheid passen natuurlijk de bloemen.
    Het easel gedeelte blijft ook mooi staan, achter de initialen.
    Succes vandaag, ik ben lekker vrij en ga ook niet sporten😁

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Colien,
    Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt. Prachtig gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een prachtige kaart voor het bruidspaar gemaakt! Een tof modelletje met veel leuke details.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een leuke kaart voor GerJanne en Peter!! En zo'n tof model ook.
    Geniet van je dag. Lekker afwisselend als ik het zo lees.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaart en leuk opgelost zonder magneetjes 2 paperclips gebruiken.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou.... groot is hij en hij staat hier te pronken op de boekenkast. Hij is echt zo leuk!
    En omdat ik het model ken, zag ik meteen met welk doel je die twee paperclips erbij had gedaan😊
    ik ben benieuwd óf je het na kunt vertellen... nee..... grapje. Spierpijn misschien??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi deze kaart voor het bruidspaar, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow.. what a wonderful make! I like the papers and the pretty little details.

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *Owner*Critter Crazy Challenges
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien