zaterdag 29 april 2023

Happy belated birthday.

Vorige week vrijdag was mijn collega (Engels) Annet jarig en zag ik bij haar traktatie dat ze 60 is geworden.  Dat verdient (alsnog) een kaartje en het werd deze slakkenpost. Ik had de beestjes een donkergroen huisje gegeven en ging op zoek naar bijpassend papier. Dat vond ik in het stapeltje oude paperpads van Marianne design. 
Het is dus eigenlijk kerstpapier, maar daar zie je op het kaartje voor Annet niks van, toch?! De envelop gaat straks op de bus en zo heeft ze nog late verjaardagspost in de meivakantie. Hopelijk vindt ze het een leuke verrassing. 

                    

Challenge;

Tuesday Morning Sketches - TMS704




6 opmerkingen:

  1. Heel leuk met deze papiertjes !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 60?? Dat verdiend een kaartje.
    En als je zo'n leuke krijgt, met leuke tekst is het helemaal niet erg dat het te laat is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh zeker weten vindt ze dat leuk! Het is een enige kaart. En dat papier ken ik helemaal niet. Is vast al heeeeeeeeel oud!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so cute, I love those snails and how you used the paper not for its original intended use! Thanks so much for creating with us this week at Tuesday Morning Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fun birthday card!
    Thanks for playing along this week at Tuesday Morning Sketches
    Debbie - TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien