dinsdag 25 april 2023

Fruit in de lift.

Bij de Lift Challenge is er weer een leuke uitdaging: stempelen in een vorm. Ik koos ervoor om een beterschapskaartje te maken met de fruit-stempeltjes van Maianne Design. Met verschillende kleurtjes Distress inkt ontstonden de diverse soorten rondom een square background byMarleen.
In eerste instantie had ik een hartvorm gebruikt (voor VAN HARTE), maar daarbij ging het stempelen mis. Dus heb ik er maar een papiertje in hartvorm in geplakt en werden het lieve groetjes... 

Gisteren aangekomen in ons geliefde Zuid-Limburg. Rolf is meteen gaan fietsen en ik ben op de bank gedoken met de honden en heb heel wat (diertjes) gestempeld die ik later deze week ga inkleuren. 's Avonds heb ik nog een wandeling gemaakt rondom de Brand Brouwerij. Dat was nodig om na de autorit en het 'bankhangen'  aan de 10.000 stappen te komen, maar het is gelukt.

Challenge;

Lift Challenge - #178

 

7 opmerkingen:

  1. Hey colien,
    Wat een leuke kaarten heb je gemaakt. Heel erg gaaf gedaan. Veel plezier in Limburg. Lekker genieten.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Colien,
    Het zijn allebei leuke kaarten geworden met al dat fleurige fruit!
    Geniet nog van de vakantie!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, héél leuk.
    Helemaal het fruit voor e er n beterschap kaart.
    Wat ging er nou mis met de 2de, want is zie geen "foutje".
    Dat is zo fijn aan vakantie, lekker doen waar je zin in hebt, heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super tof met het fruit! Veel plezier met uitwaaien op vakantie ☀️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf en fris en fruitig is jouw kaart n.a.v. onze Liftchallenge, Colien! Dank je wel voor het meedoen en fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee hele vitaminen rijke kaartjes! Superleuk zijn ze, ik moet meteen denken aan de krat met fruit die ze dagelijks bij ons op kantoor leveren. Die vliegt altijd leeg! Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge en nog heel veel plezier in Limburg. (Ik vind het wel knap van je hoor, al die stappen, als ik eenmaal op de bank zit heb ik daar meestal helemaal geen zin meer in!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk, fris en fruitig met deze stempels én kleurtjes. Toffe kaartjes geworden en bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien