donderdag 9 november 2023

52 Weeks to Christmas, week 45.

Week 45 en ook op deze donderdag 2 kerstkaartjes. Omdat knippen niet lukt en stansen niet heel handig gaat, koos ik deze week voor uitdrukplaatjes. Ze komen uit een pakket van DecoTime wat ik een paar weken geleden kocht bij de Action. Er zitten nostalgische plaatjes in, normaal ben ik daar niet zo van, maar deze vond ik schattig.

Bij GCCC vragen ze om een easelcard en ik maakte dit ronde exemplaar. Het kaartje blijft staan dankzij de 'houten' schijf. Het heeft heel wat tijd gekost gisteren, maar het is toch gelukt om deze 2 kaartjes af te krijgen.

Doen jullie mee met onze wekelijkse challenge? Link dan je kaartje op het 52 Weeks to Christmas blog. Daar zie je, naast mijn bovenste kaartje, ook een kaartje van Miranda én vindt je er de uitslag van de lift-challenge.

Vandaag nog niet naar school, nog even rustig en voorzichtig doen. Mijn pols moet nog 2 weken in het gips blijven. Op 22 november mag het eraf. Vanmiddag wel naar de fysio voor mijn rechterschouder en misschien heeft zij ook wat tips om de nachten minder lastig door te komen....

Challenges;

Girlz Creative Christmas Challenge - Easelcard

52 Christmas Card Throwdown - November Sketch



13 opmerkingen:

  1. Letterlijk onthand, met zo'n arm in het gips en dan toch 2 mooie kerstkaarten weten te maken, knap hoor Colien! Het zijn inderdaad heel schattige plaatjes. Succes bij de fysio!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Colien,
    Wat een gave kaart heb je gemaakt. Knap hoe je dat met 1 arm gedaan hebt. Vervelend dat je nog een tijd in het gips moet blijven, hopelijk kan de fysio je helpen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gedaan nu je zo onthand bent, beide zijn heel mooi ik hou hier wel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee super mooie kaartjes gemaakt met één arm knap hoor. Doe toch maar rustig aan dan geneest het het snelst.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh... dus nog 2 weken in het gips. Balen van de nachten. Heb je juist nodig.
    Knap dat je toch kaartjes wist te maken. EN dan zijn die die cuts wel heel handig, ook al grijp je er meestal niet naar. Hopelijk weet de fysio raad..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch goed hoor dat je nog twee kaartjes hebt gemaakt! Veel beterschap maar en gelukkig voor de 25e het gips eraf! haha! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap dat je toch nog twee mooie kaartjes hebt gemaakt Colien....heel veel sterkte en hopelijk ga je wat beter slapen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaartjes heb je gemaakt Colien! Veel beterschap!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaartjes Colien , beterschap gewenst
    Fijne avondgroetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke kaartjes, goed idee om nu wat kaartjes uit een "kant en klaar" pakketje te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed gelukt ondanks je gips! Mooie kaartjes Colien!
    Groetje
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart, dank je wel voor je bijdrage aan de Girlz Creative Christmas Challenge.
    Groetjes Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card! You used the sketch very nicely! Thanks for playing at 52 CCT challange.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien