zondag 26 november 2023

Mels 11 jaar.

Afgelopen vrijdag was Mels jarig en gisteren vierde hij zijn feestje met de familie. Deze kaart maakte ik voor zijn 11e verjaardag en hij was er heel blij mee. 

De teamdag met de 52 Weeks to Christmas-dames was erg gezellig. We hebben heerlijk bijgekletst, cadeautjes uitgewisseld en leuke challenges voor 2024 bedacht. Nancy had een toffe workshop voorbereid en we hebben allemaal een leuke kerstkaart gemaakt. Die zie je binnenkort voorbij komen. Fijne zondag gewenst, ik ga aan de knutsel!

Challenge;

Sweet Sketch Wednesday - sketch 266



 

4 opmerkingen:

  1. Dit zou iedere 11 jarige jongen vast wel een tof kaartje vinden! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe kaart heb je gemaakt. Prachtig gedaan. Heel leuk zo. Wat fijn dat de teamdag geslaagd was.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Colien,
    Wat hebben jullie een tof team! Fijn dat jullie elk jaar een keertje samen komen!
    Ik zie mijn maatje Martina ook op de foto's...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very cute card, I love the image that you used and your design paper and embellishments are perfect. Great card and thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien