donderdag 23 november 2023

52 Weeks to Christmas, week 47.

 
Week 47 inmiddels, we gaan rap richting kerst. Over de voorraad kerstkaartjes maak ik me niet druk, want met elke week (minstens) 2 kaartjes heb ik al een behoorlijk aantal klaar. Zo ook deze donderdag weer 2. 
Allereerst een slimline met  daarop een winters tafereel. Alle plaatjes en het boompjes-papier komen uit een DecoTime pakket. De leuke vorm van deze kaart maakte ik met mallen van Avec.

Op het andere kaartje heb ik papier en een tekstje uit hetzelfde pakket gebruikt. De brievenbus is van Marianne Design, ontworpen door Marleen.

Doen jullie mee met onze wekelijkse challenge? Link dan je kaartje op het 52 Weeks to Christmas blog. Daar zie je voorbeeldkaartjes van Ingrid en Miranda. Maar natuurlijk is het hele designteam weer actief geweest met het maken van mooie, inspirerende kaartjes. Kijk gerust ook eens bij de andere dames op het blog.


Vanmiddag weer naar school = werk en aangezien ik gisteren ben verlost van mijn gipsarm kan ik zelf rijden, heerlijk! Gisteren heb ik (ook namens 2 collega's) een traktatie gemaakt voor de collega's: 25 monchou- en 25 kwarkglaasjes. Verder neem ik praliné-bonbons mee en etagères, dus meteen met een volle auto op pad. Maar eerst naar de fysio voor mijn rechterschouder. Mijn linkerarm en - hand waren gisterochtend nog wat stijf, maar gedurende de dag ging het steeds beter met bewegen. 

Challenges;

Allsorts Challenge - Christmas time.

52 Christmas Card Throwdown - Winter countryside



Girlz Creative Christmas Challenge - Kerstpost 

Sunday Stamps - SSC322

15 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Wat een gave kerstkaarten. Ik vind je plaatjes echt heel mooi. Leuk zeg. En wat fijn dat je al zoveel kerstkaarten hebt. Ik moet eens even gaan tellen want ik moet er nog wel een paar maken geloof ik haha. Wat fijn dat je verlost bent van je gipsarm. Wat zullen je collega's blij met je zijn vandaag.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie winterse kaart Colien, lijkt Oostenrijk wel
    Goed bezig zonder gips , fijne dag groeten Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaarten, Colien! Mooi model! En wat een heerlijke traktaties maakte je!
    Heerlijk dat je arm weer uit het gips is en je zelf kunt rijden.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaartjes, leuke tafereeltjes.
    fijn, verlost van het gips. ben je weer zelfredzaam.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee super gave kaartjes Colien!
    Ik heb het huisje voor een verhuiskaart gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn zo zonder gips. Mooie kaartjes! Groeten, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je arm weer uit het gips is Colien. Je hebt weer twee leuke kerstkaarten gemaakt. Heb je trouwens mijn felicitatie-kaart voor je verjaardag ontvangen?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De vorm van de eerste kaart geeft net iets extra's en je 2dd kaart is weef super leuk met die sketch.
    Fijn dat je gips eraf is en wat ben jij toch een bezig bijtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaartjes en lekkere "taartjes" Fijn dat je zelf weer mag rijden

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaarten zijn het! Mooie kleuren ook.
    Wat fijn dat het gips eraf is! Een bevrijding, he?
    Nog foto's moeten maken? Je traktaties zien er goed uit. Ik bedenk me nu opeens dat het in het onderwijs heel normaal was om je collega's te trakteren. In de zorg doen we dat eigenlijk niet. Waarschijnlijk omdat je altijd maar met een klein deel van het team samen bent (behalve met teamoverleg)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Two pretty cards in soft blues, many thanks for joining us at Allsorts Christmas Time challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your "you got mail" card is so very sweet...the "getting" of mail is a dying communication form. But I do so love the Christmas card/photos that we still get!! Thanks for playing along with our sketch challenge over at Sunday Stamps. -Deb Horst, DT #SSC322

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk gemaakt!! tof dat je meedoet met onze kerstchallenge.
    Awesome
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    Girlz creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh gosh, Colien, I love BOTH of these so much - such great colors and scenes, so crisp! Perfect for Christmas! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a wonderful winter wonderland. I imagine to spend December in this winter house and just enjoy the December days and beautiful winter days. Thank you for joining us at 52CCT theme challenge, Valentina DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien