woensdag 29 november 2023

Kleurenkaartenteam: Roest met crème.

We zijn toe aan de 29e dag van de maand en op deze laatste woensdag van november kleurt blogland roest met crème. Dankzij organisator Martina van het Kleurenkaartenteam zie je veel creaties in deze door Nelleke gekozen kleurencombinatie vandaag. Ik maakte een slimline kaart met de daarop een grote tekst.

Dit was de kleureninspiratie-foto. Er doen weer heel wat deelnemers mee, ik hoop dat ik vandaag wat tijd heb om langs te komen en de creaties van deze maand te bewonderen. Vanochtend heeft mijn zusje een intakegesprek mbt hartrevalidatie en ik rijd haar op en neer naar het ziekenhuis. Voor vanmiddag staan stagebezoeken op de planning. Genoeg te doen weer!

Ook benieuwd naar de andere creaties? Kijk dan op Martina's blog voor de linkjes.
Challenge;
AAA Birthday - Large sentiment.


20 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart met heel leuk papier. Succes vandaag en ook voor je zusje!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Colien,
    Wat een prachtige kaart. De kleurencombi is erg effectief en heel erg mooi. Wat leuk geworden zeg.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren, het is een mooie kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje in deze KKT kleuren Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Colien! Leuk die houtstructuur! Succes met je zus! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf met die grote tekst !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Colien,
    Wat een geweldige kaart met de kleuren van deze maand! Mooi papier en leuk gemaakt!
    Ik ben nog even terug gaan scrollen... Toffe verjaardagskaarten maakte je en lekkere traktatie gedaan voor jouw verjaardag! Fijn dat je arm terug ok is en dat je weer met de auto kan rijden (en al de rest ook) Leuk dat mijn verjaardagskaart in de smaak viel. Ik heb ook nog gereageerd op die post.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooie verjaardagskaart in de KKT-kleuren.
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart,perfecte combi
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super kaartje voor de KKT. Heel mooi bedacht.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    Girlz creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie stoere verjaardagskaart, Colien.
    Liefs Yvon Doensen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel gave kaart! Je hebt alles goed weten te treffen. Weet Annemarie al wat meer?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja dat papier ook in mijn handen gehad, maar ik wist niet hoe verder. Jouw dus wel gelukt met deze slimme line en grote tekst. Leuk! Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een leuke, stoere kaart heb je gemaakt, geslaagd !
    bedankt voor je deelname deze maand,
    grtjs,Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een dagje later maar nu alsnog een KKT rondje.
    Wat een leuke stoere kaart.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart, Colien! Lekker stoer. Hopelijk heb je je drukke dag goed doorstaan.
    Ik had ook een drukke dag gisteren en daarom ben ik een dagje later bij het KKT dit keer!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a fab slimline card Collen. The large sentiment looks great and I love your colour scheme. Thanks for sharing with us at AAA Birthday challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw! Dat geeft goed zo! En eigenlijk zo eenvoudig, het papier doet zijn werk. Ik ben laat met reageren maar het is de eerste dag die ik niet doorbreng in mijn bed of de zetel. Langzaam knap ik weer wat op. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien