woensdag 22 november 2023

Winnaars verjaardags-weggevertjes.

 

Maar liefst 42 enveloppen vielen vorige week in de brievenbus. Daarin vond ik verjaardags-, beterschaps- en kerstkaartjes, zo leuk! En bij sommige kaartjes zat ook nog een extraatje in vorm van stempeltjes, een stencil, thee, geurzakje of chocolaatjes, heel lief allemaal! Rosey heeft afgelopen zondag een top 3 samengesteld en daarmee de winnaars bepaald:

Nancy


Ela


Epie

Dames, er komt een verrassingspakketje jullie kant op. Veel plezier met de spulletjes! Ik geniet nog even van alle mooie creaties, iedereen ontzettend bedankt voor al het brievenbusgeluk: blij mee!!



7 opmerkingen:

  1. 42 kaarten! tjonge echt een feestje in de brievenbus.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een feestje in je brievenbus. Heel leuk hoor. En wat lief dat je wat weggegeven hebt. Mooie kaarten heb je uitgekozen daarvoor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Colien,
    Oooooohhhh! Wat leuk! Ik zie mijn kaart hierboven staan!
    Blij dat ze op tijd is aangekomen!
    Heb ook meteen jouw gegevens op mijn kerstkaartenlijst gezet.
    Kaarten zijn klaar maar ik stuur ze pas na de kerstmarkten. Eerst wat proberen te verkopen, haha!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wwaauw...... geweldig heb mijn prijsje al ontvangen
    Heel erg bedankt Colien mooi pakketje , meteen aan de slag 🌲
    Hier sneeuwt het behoorlijk , fijne dag ❄️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig heb ik je gefeliciteerd met een kaart, door mijn vakantie was een berichtje hier erbij ingeschoten. Zoals ik je al mailde heb ik de leuke spulletjes ontvangen en al een stempel ervan gebruikt op mijn rozige kerstkaart! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien