zondag 5 november 2023

Reminder 'Achtergrond stempelen' bij Knutsels en Kadootjes.

 
Nog t/m vrijdag 17 november kun je meedoen met de lopende challenge bij Knutsels en Kadootjes. De uitdaging is om je eigen achtergrond te stempelen. Ik heb de oude Stampin'Up set 'Number of years' en een turquoise papiertje tevoorschijn gehaald. 


De cijfers met een donkere tint turqoise random gestempeld op het designpapier en daarna ook 'confetti' in oranje. De leeftijd van Rick, een jongen uit mijn mentorklas in dezelfde oranje tint op wit papier gestempeld en uitgeknipt. Rondje eronder, tekstje van Nobody-Else erbij en klaar.

Kijk ook maar eens wat mijn DT-maatjes laten zien op het blog, je vindt er vast inspiratie. Ik ga de dames vandaag zien. Nelly haalt mij zo op (ik mag geen autorijden) en dan gaan we richting het vakantiehuisje waar Monique, GerJanne, Ingrid en Hermien al vanaf vrijdag zijn. Door mijn gipsarm ook geen appeltaart van mij dit keer, maar er is vast iemand anders aan het bakken gegaan. En Nelly neemt haar heerlijke erwtensoep mee voor de lunch. Fijne zondag, allemaal!

3 opmerkingen:

  1. Wat is die weer een leuke kaart.
    De kleuren combinatie vind ik mooi.
    Tja, daar ging je weekendje weg met het team, wat ontzettend balen zeg. Maar gelukkig is Nelly zo lief om je op te halen, jullie hebben vast een fantastische dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele leuke stoere jongenskaart.
    veel plezier met elkaar.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart voor jullie uitdaging.
    En beterschap met je arm. Gelukkig dat je nog wel een dagje naar het DT weekend kon.
    Fijne week!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien