vrijdag 3 november 2023

Hiep hiep hoera!

Morgen is mijn collega Marjon jarig. Normaal gesproken zou ik haar dit kaartje persoonlijk geven, maar nu ik thuis ben, heb ik het gisteren op de bus gedaan. De papiertjes komen uit hetzelfde pakket waarmee ik gisteren mijn kerstkaartjes maakte. De plaatjes zijn ook van een Spaans merk, vind ze wel vrolijk. Tekstje is van Nobody-Else.
Vandaag zou ik eigenlijk druk zijn met het voorbereiden voor de open dagen (vanavond en morgen), maar dat lukt nu niet met de gipsarm. Ook vanavond wil mijn afdelingsleider niet dat ik kom, het wordt hartstikke druk en ze vindt het te risicovol dat er iemand tegen mij arm stoot. Even terugschakelen voor mij.... 

Challenge;

Sketch Saturday - sketch 737









 

4 opmerkingen:

  1. Vrolijk kaartje voor Marjon, minder vrolijk nieuws over jou. Wat een pech, gebroken pols, beterschap en succes want het is toch een beetje onhandig met dat gips , groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi opvallend kaartje.
    Hoop dat je goed geslapen hebt vannacht en weinig pijn hebt?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook weer een leuk kaartje. Hopelijk redt je het een beetje met je gips. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very pretty card and a great take on our sketch!!
    Thank you for joining our challenge at Sketch Saturday!
    Diane SS DT
    {Nellies Nest}
    {Sketch Saturday}

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien