zaterdag 25 november 2023

Nieuwe buren.

Sinds 2 weken hebben we nieuwe overburen. Afgelopen zomer kochten zij het huis en zijn ze druk met verbouwen. Veertien dagen geleden werden er meubels en andere huisraad binnen gesjouwd en is het huis weer bewoond. Op mijn verjaardag kreeg ik de leuke huisjes van Marianne Design, ontworpen door Marleen, en ik maakte deze slimline voor 'de bewoners van overkant'. Gisteren wat geurkaarsjes in bijpassende kleurtjes erbij gedaan in de envelop en in de bus gestopt.

Vandaag is de jaarlijkse teamdag met de dames van 52 Weeks to Christmas. Ik rijd naar de carpoolplaats, waar Ingrid mij oppikt en dan gaan we richting Schiedam. Bijkletsen, koffie/thee met iets lekkers, challengekalender voor volgend jaar in orde maken, lunchen en een workshopje onder leiding van Nancy. Zin in!

Challenge;


6 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, hier komen ook nieuwe overburen dus ik mag ook nog even aan de slag. Fijne teamdag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje voor de nieuwe overburen Colien!
    Groetjes en een fijne teamdag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en lief van je.
    Helemaal omdat je er wat kaarsjes bij gedaan hebt.
    Veel plezier met de teamdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi kaartje en een leuke attentie daar zullen ze vast blij mee zijn geweest. Je hebt vast een gezellige dag achter de rug.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Colien,
    Wat een lief gebaar voor je nieuwe buren. Heel mooi kaartje zeg. De huisjes heb ik ook binnen maar nog niet gebruikt. Krijg telkens dat ik ze zie, zin om ermee bezig te gaan. Nog niet gedaan helaas haha. Misschien vandeweek. Jullie hebben vast een leuke dag gehad met het DT team.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien