dinsdag 7 november 2023

Gastdesigner bij Cheerful Sketches.

 
Een tijdje geleden stond ik met >DIT< kerstkaartje in de top 3 bij Cheerful Sketches en daarom mag ik deze maand gastdesigner zijn. Ik kreeg een digi van CCK toegestuurd en deze sketch:

Ik gebruikte papiertjes uit een blok van Craft Sensations en kleurde het plaatje in met alcoholmarkers. Weer een kerstkaartje erbij....

Ook vandaag ben ik nog thuis. De laatste 2 nachten niet best geslapen, de gipsarm zit in de weg. Vandaag maar weer rustig aan doen. Ik ga wel proberen of ik een kaartje kan maken voor Rolf, want die is morgen jarig.



3 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Wat een leuke kaart. Mooie sketch ook. Ik mocht ook gastdesigner zijn. Je hebt het heel mooi gedaan. Sterkte met je gipsarm, hopelijk gaat het snel beter. Alvast gefeliciteerd met Rolf.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He, Colien, echt balen he?! Maar gun jezelf wel de tijd hoor!
    Je voorbeeldkaart is heel mooi! Ik hoop dat het gelukt is met de kaart voor Rolf.
    Alvast een gezellige dag morgen! Jullie gaan vast uit eten samen?!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien