zaterdag 4 november 2023

Een dikke knuffel.

 
Nog een kaartje met papiertjes uit het kerstpakket dat ik overnam van Margriet. Met de leuke plaatjes, drops en tekstje van Nobody-Else is er niks 'kerstigs' aan, maar wel een toepasselijk kaartje voor Anne-Marie en mooi bij de bloemen die ze van ons kreeg. 

Bedankt voor alle lieve berichtjes en beterschapswensen naar aanleiding van mijn gebroken pols. De pijn valt reuze mee, het is alleen erg onhandig met het gips en alles gaat traag. Dat vindt Suus ook als ik haar tuigje niet zo snel als normaal om kan doen. Ze moet van mij altijd stil blijven staan, totdat ik de sluiting dicht geklikt heb, maar dat duurt haar nu te lang. Zij heeft weer genoeg energie, haha. 

Challenge;

Try Stampin' On Tuesday - TSOT630


3 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, handig zo'n kerstpakket waar je ook gewone kaartjes mee maken kan
    Beterschap gewenst, hopelijk kun je op je verjaardag wat beter met de handen werken want dan moet al die post open . . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful card with all the soft colors and cute die cuts! Thanks for sharing with us at Try Stampin' on Tuesday!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great interpretation of our sketch. Love the pretty colors you chose. Thanks for joining us at Try Stampin' On Tuesday.

    sue n.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien