dinsdag 21 november 2023

Hieperdepiep!

 

Nog maar een kaartje met een Bella Lulu varkentje. Het lag nog op tafel en ik plakte het gisteravond op een rondje uit een behangstaaltje. De foto laat niet de goede kleuren zien, dus ik zal bij daglicht nog een nieuwe maken. Vandaag mag ik weer een paar uurtjes creatieven op school = werk met de eerstejaars. We gaan Sinterklaas-bloemstukjes maken. 

Gisteren trakteerde ik mijn mentorklas op manderijntjes. Onderin het mandje liggen ook nog chocolaatjes, die waren zo op ;)

Challenge;

CAS on Friday - Sketch


6 opmerkingen:

  1. Haha, die mandarijnen, zo grappig! Je kaart is vrolijk! De sketch staat op mijn to do lijst....maar of dat nog lukt..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een grappig kaartje,leuk gemaakt
    succes met je mandarijnen vandaag !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje.
    What a sweetie 😊
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    Girlz creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Colien,
    Hahaha. Die mandarijnen zijn zo leuk hihi. Ik snap wel dat je chocola zo op was.
    Je kaart is weer hartstikke leuk. Het varkentje is zo schattig. Mooi gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje met dat grappig "feest" varkentje.
    Je hebt die mandarijntje op een even grappige manier versierd
    En ja, chocolade blijft altijd lekker.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a fun card! I love your party piggie, it's perfect for your challenge layout! Also, love your oranges...so fun! Thanks for joining us this week at CAS on Friday, I hope to see your work there again soon!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien