maandag 2 juli 2018

4-Season Challenge #10: Laat de zon maar schijnen.

Vandaag start de nieuwe challenge op het 4-Season Challenge blog. We gaan aan het zomerseizoen beginnen en de uitdaging voor deze maand is: Laat de zon maar schijnen. Nelly en ik willen graag een zon(netje) op je creatie zien.
Mijn zonnetje is een malletje van Marianne Design, net als de flip-flops. Het achtergrondje is een PL-kaartje en onderin nog een gescheurd strookje kraftpapier, wat door mag gaan als strand. Met deze temperaturen moet de uitdaging goed te doen zijn, toch?! We zien je zon)nige kaartjes graag terug op het 4Seasons blog.
Challenges;
AnMaCreatief - Zomers kaartje
Freshly Made Sketches - FMS343

Creative Sketchy Girls - Zomerkaart.

7 opmerkingen:

  1. Leuk! Jammer dat ik net te vroeg ben! Nu ' moet' ik weer aan de knutsel! Dat moet deze vakantie toch lukken ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit meteen op het strand als ik naar je kaartje kijk.
    Wat een vrolijke boel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! En toevallig dat CFC ook al zo zomers is met de zon. Ik zie nu dat ik mijn kerstmankaart vergeten ben te linken bij de vorige challenge!
    Ik ga eens even goed nadenken over deze challenge....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Delightfully Beachy! Love the summery scene! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie challenge, toffe kaart!
    Fijn dat je met dit kaartje meedoet met onze challenge!
    Nancy DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart. Mooie kleuren. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Cute card. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    XX
    Claudia

    DT Creative Sketchy Girls

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien