donderdag 19 juli 2018

Hoera voor Nancy.

Hey, het is donderdag en dit keer geen kerstkaart(en) op mijn blog. We zijn op Dagkamp en daardoor ben ik even een weekje niet in blogland. Maar terwijl wij ruim 80 kinderen entertainen, wil ik jullie toch een kaartje laten zien voor de vandaag jarige Nancy van het 52 Weeks to Christmas DT. Net als het vorige kaartje zijn de ingrediënten een plaatje uit een knipvel, papier uit het Beary Cute blokje en het theekopje. Nancy, van harte proficiat en een fijne dag! En dat laatste geldt voor iedereen, natuurlijk!
Challenge;
Die Sketch-Tanten - Sketch 

7 opmerkingen:

  1. Haha, mag ik van mijn mannen thuis mijn verjaardagskaartjes nog niet openen voor morgen, dan zie ik er hier toch al eentje... toffe kaart met die njammie taart op... alvast dankjewel!
    Nog veel plezier op jullie kamp!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dit kaartje voor Nancy haar verjaardag gemaakt Colien...wat een heerlijke taart op het plaatje...
    en succes met al de kids, en dan met deze warmte...een groot zwembad is volgens mij de enige optie... hahaha

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk kaartje met een mooie taart! Zal Nancy wel leuk vinden! Veel plezier met je kamp van 80 kindertjes! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje, ze blijven leuk die plaatjes met taart
    veel plezier met je kindertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eine sehr schöne Karte.
    Dankeschön für die Teilnahme bei den Sketch-Tanten.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje.
    Veel succes met alle kinderen! Die gaan vast de tijd van hun leven beleven! Op tijd verkoeling zoeken hé! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Das ist eine klasse Karte geworden und Du hast den Sketch ganz bezaubernd umgesetzt. Hab ganz lieben Dank für Deine Teilnahme bei den Sketchtanten

    Liebe Grüße
    Deine Vanessa


    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien