donderdag 26 juli 2018

52 Weeks to Christmas, #30 en challenge.

Vandaag is de laatste donderdag van de maand en start een leuke challenge op het 52 Weeks to Christmas blog. Epie mocht deze keer het thema bepalen en dat is: Maak een vrolijke kerstkaart met een stempel van een dier erop! 
Ik heb een beetje gesmokkeld en kant-en-klaar ingekleurde plaatjes van Lili of the Valley gebruikt. Die had ik maandagochtend nog snel gestanst en in mijn bak met knutselmaterialen gemikt. Ik wist niet of ik het ging redden om kerstkaartjes te maken deze week, maar ik had ze voor de zekerheid meegenomen. Designpapiertjes heb ik niet bij me, dus het ik zelf achtergrondjes gemaakt met Distress oxide inkt. 
Tekstjes heb ik zelf geschreven met de stiften die ik heb meegenomen en ik heb ze met een fineliner nog wat bewerkt. Het zijn 3 kleine kaartjes van 10 x 10 cm geworden, best schattig. En met het minimale aan knutselspullen is het toch gelukt. 
Kijk ook eens naar de mooie voorbeelden van mijn DT-maatjes op het 52 WTC-blog. Daar doe je vast inspiratie op. Meedoen met de challenge kan vanaf morgen, je kunt dan je kaartje linken onder het speciale blogbericht. Je wekelijkse kerstkaartje kan vandaag al gelinkt worden.
Challenge;
Sweet Sketch Wednesday - Sketch #141

13 opmerkingen:

  1. Wat zijn dit schattige kerstkaartjes geworden. leuke afbeeldingen en mooie kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn dit leuke kaartjes Colien, te bent een talent in last minute kaartjes!!

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze geweldig Colien! Ze zijn allemaal even leuk en die beertjes zijn ook zo schattig! Ik vind ze geslaagd en super met het weinige dat je bij je had! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige serie Colien....ik vind 10-10 zo´n leuke maat!
    Ook je kaartje voor het KKT gisteren is erg leuk.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beetje smokkelen met je kerstkaartjes mag als je op vakantie bent! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. grappig, twijfelen of het wel zal lukken en uiteindelijk maakte je er zelfs 3! Heel mooie kaartjes!
    Geniet verder van je vakantie!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Colien you have been very busy with your beautiful cards they are all so beautiful. I love the card you made for Sweet Sketch Wednesday 2 that bear is beautiful coloured lovely. Thanks so much for sharing your talent with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Colien don't forget to comment on SSW2 posting so that you can be considered for our prize as that's part of our rules.
    Hugs
    Kathie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook een leukerd! Mooie interpretatie van de sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ze zijn allemaal superleuk geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What fantastic cards! Love the sweet image on all 3 of the cards. Your card for SSW2 is adorable. Thanks for joining us this challenge. Hugs, Heide SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such an adorable bear on your lovely card and a perfect take on our sketch.
    Thank you for sharing it with us at Sweet Sketch Wednesday 2.
    Anne SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien