maandag 23 juli 2018

Winnaars jubileum-FEEST-challenge Knutsels en Kadootjes.

Sinds gisteren is de nieuwe challenge van start gegaan bij Knutsels en Kadootjes, maar jullie hebben de uitslag van onze FEEST-challenge (met optie cijfers) nog tegoed. Wat een gave inzendingen waren er, zoveel mooie, feestelijke kaartjes hebben we gezien. Vanwege ons lustrum stellen alle DT-leden een prijsje beschikbaar, dus we mogen maar liefst 6 deelnemers blij maken.
Dit is het prijsje wat ik beschikbaar stel. Het zijn vrolijke papiertjes, lint, knoopjes en een stempelset + embossingmal van Woezel en Pip. Een gezellige set om kinderkaartjes te maken. En dit is de winnende kaart:
Ingezonden door Gerie (Scraptastische hobby), ik vind em zo leuk! Echt feestelijk en vooral origineel, wat een toffe flamingo-ijsjes en de grappige tekst: zo gaaf! Van harte proficiat, Gerie! Stuur je me je adresgegevens via colien@kpnplanet.nl, dan komt het pakketje zo snel mogelijk naar je toe.
Kijk ook eens bij mijn DT-maatjes, dan zie je welke leuke prijsjes zij gaan weggeven aan wie -> Hermien, Ingrid, Nelly, GerJanne en Monique


2 opmerkingen:

  1. Gemaild heb ik je al en nu nog even hier natuurlijk!!!
    Ben echt blij met je toffe pakketje Colien en een dikke Merci!!!
    De nieuwe challenge is voor mij niet makkelijk, met sketchen
    doe ik vaak zo krampachtig gek hè? maar wie weet??!!
    Zonnige zomer groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prima aangekomen hoor Colien...ook je prachtige kaart! I.p.v mail even hier vermelden want je bent lekker aan het relaxen! Tot later!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien