zondag 15 juli 2018

Gastdesigner bij Do-al(l) Kreatives.

Vorige maand was ik winnaar bij Do-Al(l) Kreatives met mijn kaart in andere vorm. Het werd DEZE kersttrein met diertjes van Marianne Design. Daardoor werd ik uitgenodigd om gastdesigner te zijn bij de lopende challenge op het blog. Dit keer willen ze daar graag iets uit de keuken zien. Dat mogen kaartjes zijn, maar het hoeft niet. Je mag dus ook je zelfgemaakte taart of ander culinair hoogstandje laten zien. Ik heb het bij een kaartje gehouden met daarop een plaatje uit een knipvel van Marianne Design en de theepot en kopjes-malletjes.
In het kaartje een label met daarop een mooie tekst van Karin Joan. Als echte theeleut kan ik hier blij van worden, wat mij betreft is het altijd tijd voor (rooibos)thee.
Nog tot het einde van de maand kun je meedoen met de challenge en kijk voor inspiratie maar eens op het blog.

9 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat wij ooit eens samen op thee kunnen gaan! Tof kaartje.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gezellig en vrolijk thee kaartje.
    Ik word ook steeds meer een theeleut. Lekker hoor.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is leuk, gastdesigner te zijn. Jouw kaartje met de theekopjes is heel leuk en als verrassing nog dat gezellige kleine kaartje.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou ook zo van thee.
    Als ik zit te knutselen heb ik ALTIJD een kop thee erbij.
    Mooi, vrolijk kaartje maakte jij.
    De tekst is er héél leuk bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi kaartje! Buiten thee om, vind ik koffie toch ook heel lekker ;-))
    Maar bij het zien van deze kaart ga ik me nu maar eens een groot glas thee maken. Want met dit warme weer moeten we wel het vochtpeil hoog houden.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je gastdesignerschap. Ik ben niet zo'n theeleut, ben meer van de koffie, toch vind ik het een leuke kaart! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke en vrolijke kaart. Leuk dat je Gastdesigner wilde zijn. Zit ik me nu te bedenken dat ik mijn appeltaart niet heb laten zien....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje krijg gewoon zin in een kopje koffie met zo'n lekker koekje erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellig kaartje, en het is inderdaad altijd tijd voor thee, heerlijk! En dan zo'n lekkere macaron erbij.... Vrolijk geheel!
    (en leuke uitdaging)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien