vrijdag 13 juli 2018

Nog meer afscheid van collega's...

Vorige week vrijdag heb ik nog meer ingepakte chocolade uitgedeeld bij het afscheid van collega's. Behalve dat er een aantal mensen verplicht moesten vertrekken, waren er ook nog drie die zelf een andere baan hebben gevonden, 2 van wie het contract afgelopen is en eentje die met pensioen is gegaan. Het werden 5 Ritter Sport doosjes en nog een Tony's...
Het patroontje voor het doosje vond ik >HIER< in deze video.
Op de achterkant heb ik een sluiting gemaakt 2 verhoogd opgeplakte rondjes en een stukje touw. Vier doosjes zijn persoonlijk gemaakt door de naam van de ontvanger erop te verwerken. Op de papiertjes met de hete luchtballonnen een tekstje 'Vaar-wel'. 

Deze was voor een collega die 'uit het goede hout gesneden is'. Al een paar jaar heeft hij het minder naar zijn zin op onze school, doordat zijn visie niet gelijk ligt aan die van de directie. Ik vind het dan ook super voor hem dat hij een nieuwe uitdaging heeft kunnen vinden binnen het ROC-WestBrabant en vanaf volgend schooljaar zijn kennis en kunde op een andere school kan laten zien.
De uitgesneden letters zijn verhoogd op geplakt en door deze techniek krijg je een mooie effect. Hiermee doe ik mee met de Eclips techniek challenge op het Crazy 4 Challenge blog

Dan was er nog Clemens, hij gaat met (vervroegd) pensioen. Samen met zijn vrouw heeft hij zijn monumentale boerderij verkocht en gaan ze op zoek naar een mooi plekje in de Oostenrijkse bergen om daar lekker te gaan genieten. Behalve docent is hij ook weerman en weerhuisjes-verzamelaar. Maar hij is ook dol op koekoeksklokken, vandaar dat ik de Craftable-mal van Marianne Design heb gebruikt op de Tony's wikkel. De tijd staat op 16.05 uur, dan gaat op school de laatste bel en die is voor hem voorgoed gegaan ;)
Afbeeldingsresultaat voor zwarte cross
Ik ga zo richting Achterhoek, samen met mijn zus een dagje naar de Zwarte Cross. Heb er erg veel zin in, kijk uit naar 'een bizarre mix van muziek, theater, motorcross, stunts en veel humor'! 




8 opmerkingen:

  1. Wat super om voor ieder een persoonlijk doosje te maken. Die koekoeksklok is gaaf met die tijd erop.
    Geniet lekker van de Zwarte Cross dit weekend (ook een aantal van mijn collega's gaan die kant op) en wie weet of de postbode nog wat in je brievenbus stopt.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een beloop bij jullie op school ! niet zo prettig lijkt me, als het personeel zo verandert telkens, niet makkelijk om elk jaar weer op elkaar ingespeeld te raken, maar dat zal normaal zijn in een grote school zekers ?
    Wij zijn dit niet zo gewend in een kleine buurtschool, maar het is toch ook elke keer zeer intens als er collega's na 4 jaar moeten vertrekken.
    Jij zorgt toch voor wat verzachting op deze manier ! leuk gemaakt, fijn om te geven, fijn om te krijgen,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof gemaakt al je persoonlijke cadeautjes!
    Geniet van je uitstapje!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief al je persoonlijke knutsels zullen ze wel heel blij mee zijn.Onze schoonzoon gaat ook naar dezwarte cross gr. Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke cadeautjes heb je gemaakt.Erg mooi gedaan met die opgelegde letters, maar de persoonlijke kaartjes zijn ook erg leuk gedaan. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo lief, zo mooi, zo ontzettend attent! Veel plezier bij de Zwarte Cross!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie attentie voor je collega's Colien. Veel plezier op de zwarte cross.
    Mijn weekend staat in het teken van Bospop hier doe ik al jaren mee als vrijwilliger.

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien