vrijdag 10 september 2021

4 x Welcome little...

 
Vandaag de laatste kaartjes voor de bestelling van mijn schoonzusje. Bij haar verzoek meldde ze dat er ook olifantjes of giraffen op de kaartjes mochten. Tja, da's niet zo moeilijk met Eline's Cute Animal-stempeltjes van Marianne Design.
Van elk diertje 2 afdrukjes ingekleurd met Derwent potloden. Het Rainbow-blok van Marianne Design erbij gepakt om nét even andere papiertjes te gebruiken als voor de kaartjes die al klaar waren. 
Het werden er 2 voor GIRL, eentje voor BOY en tot slot nog eentje voor BABY:
En zo zijn we al bij de laatste dag van de eerste week van schooljaar 2021-2022. Vandaag nog een gezellig uurtje met mijn mentorklas en met een aantal andere klassen 'Ontdekkend leren'. Als ik vanmiddag thuis kom, is Rolf al richting Zuid-Limburg, hij fietst morgen de Amstel Gold Race. Vandaag kan hij zijn startbewijs al ophalen en omdat de start morgen al vroeg is, logeert hij bij een kennis van ons, heel fijn. Ik vermaak me vanavond wel, er ligt nog een nieuwe mal te wachten ;)

Challenge;

Sketch Saturday - #676



3 opmerkingen:

  1. toffe schets die je heel leuk uitgewerkt hebt met de schattige stempeltjes op je babykaartjes.
    Succes voor je sportieve man morgen! En jij veel knutselplezier!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuke serie babykaartjes Colien , babyboom :-)
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien