maandag 20 september 2021

reminder sketch-challenge op het 4 Season blog.

 


Nog t/m vrijdag 1 oktober kun je meedoen met onze sketchchallenge op het 4 Season blog. Het is een slimline-model en de lay-out ziet er zo uit:

Voor mijn voorbeeldkaartje gebruikte ik papier van Graphic45 en plaatjes/diecuts uit een klein blokje "Sweet Flowers' van Studio Light.

Doe gerust (nog een keer) mee, Nelly en ik kijken uit naar jullie creaties!

En dan op naar schoolweek nummer 3, de laatste week met mondkapjes (yes! Ik tel af, ik ben ze behoorlijk beu....)  Deze week ook een avondje werken: informatie-avond voor de ouders van mijn mentorleerlingen. Vandaag eerst maar eens starten met bloemschikken met de 4e jaars. Fijne week!


1 opmerking:

  1. Een mooie kaart ter inspiratie en als reminder Colien. Dank je wel voor de mooie kaart en het lekkere gezichtsmasker dat je stuurde voor mijn verjaardag, heel leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien