dinsdag 7 september 2021

Diverse Missees.

 
In de vakantie had ik meerdere Missees gestempeld en gekleurd. Jullie zagen al mijn scrapling (de lopende challenge bij Knutsels en Kadootjes), maar ik maakte ook nog wat kaartjes en labels met de leuke stempels.
De achtergrondjes maakte ik al een hele tijd geleden met de Gelliplate, nu kwamen de mooie papiertjes van pas. Ik nam ze mee naar de Achterhoek, waardoor ik de kleurtjes van de Missees kon aanpassen. De kaartjes heb ik uiteindelijk ná onze vakantie pas gemaakt, toen we weer thuis waren dus.
En hier nog 2 labels, altijd handig voor aan een cadeautje of bloemetje. Veel kleur, even anders dan ik (en jullie waarschijnlijk ook) gewend zijn, maar zo (óók) leuk eigenlijk....

Vandaag is de introductie en ga ik kennismaken met mijn mentorklas. Ik ken er al een paar, drie leerlingen zaten vorig jaar in mijn klas, sommige ken ik van invallessen, maar de rest ga ik vandaag ontmoeten. Ik heb wat leuke spellen voorbereid, zodat het niet alleen maar info is over komend schooljaar. Dat kan donderdag en vrijdag ook nog verteld worden. Verder gaan ze de lunch voorbereiden voor de eerste jaars (ik ben mentor van een 2BB klas) en is er een 6-kamp. Het wordt vast een leuke dag!



4 opmerkingen:

  1. Ik blijf fan van de Missies 🥰.
    Dat had je handig bedacht, om de achtergrond mee te nemen op vakantie want zo kon je de kleuren mooi combineren.
    Je laat een mooie, leuke serie zien.
    Veel plezier vandaag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke kaarten en labels. De missees passen goed bij jouw stijl.
    Veel plezier vandaag, het lijkt mij een heel drukke dag, maar wel gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke missees allemaal! Gaaf in combinatie met de gelli-plate achtergrondjes. Jullie hadden heerlijk weer voor de 6-kamp vandaag. Het was vast een fijne (en vermoeiende..) dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi kaartje, tof gedaan
    This is fabulous.

    Ik heb wat problemen gehad met blogger. Blijkbaar werden mijn reacties niet gepubliceerd omdat ik een link gebruikte naar mijn blogs. Daar kreeg ik zelf ook veel minder tot geen reacties meer op mijn blog wat ik ten zeerste betreur, helaas. Ik hoop dat het nu van de baan is.


    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien