maandag 13 september 2021

Herfstkaartje met surprise wheel.

Afgelopen zaterdag kwam Els weer een middagje fröbelen en gingen we aan de slag met het Surprise Wheel van Joy! Crafts. Het lag een hele tijd in de verpakking en moest nodig uitgeprobeerd worden. Het werd een herfstkaartje en via het draaischijfje zijn 3 tekstjes te zien:


De papiertjes zijn van Lawn Fawn, Eline's eekhoorn is ook weer van de partij en de houten paddenstoeltjes en blaadjes zijn van de Action. 

Op naar week 2 van schooljaar 21-22. Omdat er vorige week op maandag nog geen lessen waren, ga ik vandaag starten met de vierdejaars-bloemschikgroep. Het is een flinke club en een aantal leerlingen ken ik van vorige jaren, maar sommige namen op mijn lijstje zijn nieuw voor me. We gaan aan de slag met een korenschoof- én een plukboeket met materialen uit de schooltuin: genieten!

Challenge;

Creaties Suzan (op Facebook) - Herfst

6 opmerkingen:

  1. Leuke herfstkaart met het verrassende surprise wheel en de eekhoorn.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een heel mooie en schattige kaart
    Very nice card.
    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk een interactief kaartje. Zeker als er zo een vrolijke eekhoorn op staat. Er zat er gisteren ééntje bij ons in de tuin zijn nootjes te verstoppen in de plantenbakken. Superlief natuurlijk alleen het nadeel is dat onze Nuts dan alles weer uit gaat graven met als resultaat een hele tuin vol potgrond...dat was minder schattig.. Je scraplings hieronder met de vlinders vind ik ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, die herfst kleuren!
    Wat een leuke kaart laat je zien.
    Ik heb nog nooit zoiets gemaakt, met zo'n wheel, lijkt mij best heel leuk om eens te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Colien, leuk zo met de draaischijf.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enige kaart is het! Dat wiel is handig als stans, want als je het zelf moet snijden (heb ik ook gedaan) is het een heel werk!
    Succes met bloemschikken met de 4e jaars.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien