vrijdag 17 september 2021

Bart jarig.

Vanmiddag, ná school = werk, gaan Rolf en ik op visite bij onze jarige neef Bart. 22 Jaar is hij inmiddels, tijd vliegt! Ik maakte dit keer geen kaartje voor hem, maar pimpte een envelop. Daar kan het geld in dat hij van onze familie krijgt.

Ik had een paar strookjes teveel gesneden, dus meteen maar een tweede kaartje geplakt. Er lag een blok met Halloween-papier op tafel, daar knipte ik de spin uit.

Vanavond gaan Rolf en ik een hapje en drankje doen in Xinix. Even bijkletsen met alle vrijwilligers van het poppodium, 'we' mogen binnenkort weer open, ik kan niet wachten om weer een avondje achter de tap te staan en vooral te genieten van live-muziek!

Challenge;

Sketch Saturday - #677



 

2 opmerkingen:

  1. Tof Colien en weer zo leuk op de foto gezet!
    Fijn dat jullie binnenkort weer kunnen genieten van Live - muziek, daar gaat niets boven! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie enveloppen maakte je. Leuk voor Bart met zijn naam erop.
    En was het gezellig bij Xinix? Inderdaad fijn dat het weer kan!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien