donderdag 9 september 2021

52 Weeks to Christmas, week 36.

Het is weer donderdag, dus zie je weer 2 kerstkaartjes mijn blog. Ik maakte ze met wat restjes papier en leuke plaatjes en tekstjes uit een knipvel van Bella Lulu. 

Beide kaartjes zijn gemaakt volgens de sketch van Nelleke bij De Egel. De papiertjes komen uit een blok van de Action. 

Als je ook een kerstkaartje hebt gemaakt, link het dan op het 52 Weeks to Christmas blog om mee te doen. Kijk ook voor meer inspiratie op blog, daar zie je mijn voorbeeldkaartjes en dat van Suzan. Ook vind je er de uitslag van de swingkaart-challenge van vorige maand, dus als je nieuwsgierig bent, zou ik zeker gaan kijken!

Challenges;

De Egel - Sketch Nelleke



Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas

Merry Little Monday Challenge - Anything goes


 

17 opmerkingen:

  1. wat een gave grappige kaartjes, druk papier maar door het zo te combineren wordt het een fantastische kaart.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herken de sketch, ik maakte er ook een kerstkaart mee, ga maar eens kijken.
    Wat een mooi dp. Druk, maar heel mooi, zo samen met het plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele leuke kerstkaartjes Colien en proficiat met je winnend
    kaartje bij Christmas 24 , gezellige donderdag en ......
    Groetjes v Epie DT52WTC......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige kaartje Colien met deze leuke sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful Christmas card. Thanks for joining us at the CHNC Christmas Weekly this week for our Anything Goes, optional, something beginning with S challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaarten met die lieve gnomes en dat achtergrondpapier vind ik echt kerst, mooi, warm en gezellig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kerstkaarten Colien.
    De Gnomes zijn weer zo leuk en het papier is helemaal top.
    Staat zo mooi bij de kleurige Gnomes.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke gnomes zijn het! EN je papier herken ik meteen. Bij mij nog gen restjes, binnenkort dat blok weer eens op zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een toffe kaart. Toppie!!
    I love this card
    grtjs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn twee leuke kaartjes Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel leuke plaatjes, toffe kerstkaarten!
    NAncy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaartjes met je lieve gnomes, Colien! Zo vrolijk, deze kaartjes.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk om te zien hoe je met mijn sketch bezig zijn geweest om er 2 mooie kaartjes van te maken. Dank je wel voor nogmaals jou bijdrage aan de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien