donderdag 2 september 2021

52 Weeks to Christmas, week 35. Reminder swing-kaart.

Nog t/m vanavond 23.55 uur kun je meedoen met de lopende challenge bij 52 Weeks to Christmas. Er zijn al een aantal leuke inzendingen, maar er kunnen er nog wel wat bij. Mocht je het lastig vinden: op het 52WTC-blog vind je tekeningen, een filmpje en de omschrijving.


Voor mijn kaartjes van vorige week gebruikte ik een mal, deze week heb ik de tekening overgenomen die op het 52WTC blog staat. Afgelopen weekend knipte ik de leuke pinguïn-plaatjes uit een knipvel van Bella Lulu en de papiertjes zijn van Joy!



Op het 'swingende' gedeelte heb ik aan de ene kant een tekstje geplakt, aan de andere kant een plaatje. Het papier is dubbelzijdig bedrukt en ik heb de verschillende motiefjes gebruikt, waardoor het 2 verschillende kaartjes zijn geworden.

Doen jullie mee met onze challenge? Link dan je swing-kaartje in het bericht van afgelopen vrijdag op het 52 Weeks to Christmas blog. Heb je een ander (wekelijks) kerstkaartje, dan kun je dat onder het bericht van vandaag inzenden. 

Gisteravond genoten van een concert, wat was dat lang geleden! Samen met Saskia gezellig naar AFAS live - Floor Jansen geweest. Het was soms lastig om op de stoel te blijven zitten, haha. Vandaag ga ik weer naar school = werk, langzaamaan opstarten voor het komende schooljaar.

Challenges:

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas

Merry Little Monday Challenge - Anything goes



11 opmerkingen:

  1. Ik vind het papier heel mooi!
    Ik gebruikte een andere kaartmodel, maar vind deze ik heel leuk, met dat randje.
    Dus jij was naar Floor Jansen? Gaaf!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooierd Colien , leuk met de pinguins ....
    Fijne dag Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke swingkaarten met die geinige puinguïns!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes en wat een mooie stans is dit! Moet ook eens uitkijkend naar een swingstans! Leuk die pinguïns. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd met die grappige pinguïns Colien. Leuk dat voor-en achterkant verschillend is, dan kan eerste kerstdag de ene kant voor en tweede kerstdag de andere hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe swingkaart met die leuke pinguins, Colien. En heerlijk weer eens een concert. Ons laatste concert was in november 2019... maar het lijkt me wel lastig om te moeten blijven zitten inderdaad...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel toffe swingkerstkaart met die leuke pinguins!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart heb je deze week gemaakt voor de challenge en leuke plaatjes.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het zijn twee prachtige kaartjes Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn beide weer erg leuk. De pinguïns zijn schattig.
    En lekker hoor weer naar een concert.
    Gek, is dat, ik heb het idee dat jij veel langer vakantie hebt gehad dan andere onderwijsmensen.
    Misschien heb je meer gedaan of zo... voor jou zal het wel omgevlogen zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wel wat laat, maar wat een super leuke swingkaart Colien.
    Wat leuk dat je de twee kanten verschillend hebt aangekleed.
    Het papier vind ik prachtig en de schattige pinguïns horen toch wel tot mijn favorieten.
    Mooi detail zijn ook de pareltjes.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien