vrijdag 3 september 2021

Kadootje voor jou.

Vandaag is officieel mijn laatste vakantiedag. Gisteren al wel zo'n 6 uurtjes op school = geweest en vandaag ook weer, maar toch... vanavond maar eens goed afsluiten! :) En vandaag is ook de laatste dag van de challenge bij De Egel, waarbij ze een echte foto op je kaart willen zien. Ik koos voor een grappige foto van onze hond Briepie die met de oranjeslinger poseert op Koningsdag 2019. De kaart zit op dit moment in een envelop mét 2 concertkaartjes voor Anneke van Giersbergen. Zij speelt in oktober in 013 en ik wil Rolf verrassen om samen daarheen te gaan. Als hij straks thuis komt, ligt de envelop voor hem op tafel: surprise!
Briepie sjouwt altijd met van alles: knuffels, flossen, balletjes en haar Kerst All Season-sok. 's Avonds, voordat we naar bed gaan, gooien Rolf en ik alles weer in het mandje in de gang, maar gedurende de dag sleept ze er alles weer uit. Net zo'n klein kind, haha. En Suus... och, die boeit het totaal niet, ze zijn zo verschillend. Ik maakte het kaartje in de kleurtjes van het moodboard van Dutch Card Lovers. Daar zag ik ook wat gouden accenten, dus die heb ik ook terug laten komen in de verticale strookjes.


Challenges;

De Egel - Echte foto op je kaart

Dutch Card Lovers - #348, Moodboard



 

9 opmerkingen:

  1. Haha, wat een leuke foto Colien en je hebt een mooie kaart gemaakt in vrolijke kleuren. Leuke verrassing voor Rolf.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met Biep in de hoofdrol Colien !!
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. supertof heb je dit gemaakt ! mooi gedaan, zo die foto verwerkt,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk met de foto van Briep! Dat koppie! Gave kaart voor Rolf met verrassing ook nog. Geniet van het weer dit weekend en werk ze weer, wat vliegt die zomervakantie toch altijd voorbij.
    Dank je wel voor het meedoen met DCL natuurlijk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan met de foto erop, wat een schatje. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kleurenpallet, ook op je kaart. Dat maakt alles tot een prachtig geheel. Ik dacht eerst dat Briep een echte bloemen in zijn mond had ... haha. Dank je wel voor jou bijdrage aan de echte foto uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha ha Briepie heeft wel zin in een feestje zo te zien. Jammer dat ze niet mee kan naar het concert. Heel leuk en origineel kaartje. Dankjewel voor het meedoen met onze DCL challenge en succes met werken morgen weer, hoop dat je een leuke klas hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje hoor heel erg origineel. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi...wat een leuke verrassing voor Rolf en gaaf zo'n scrapkaart. Ik wens jullie straks veel plezier samen. Bedankt voo het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien