woensdag 29 september 2021

Kleurenkaartenteam: Geel met staalblauw.

De laatste woensdag van september en ook vandaag doe ik mee met het Kleurenkaartenteam van Martina. Het blijft een leuk initiatief en deze keer bepaalde Martina zelf dat er staalblauw kwam bij het geel van vorige maand. 

Op zoek naar de juiste kleurtjes kwam ik bij een knipvel van Bella Lulu met daarop stoere plaatjes. Daaruit ontstonden de eerste 2 kaartjes. De papiertjes komen uit 3 verschillende blokjes...

En tot slot nog dit 3e kaartje gemaakt. Ook met een plaatje én tekstje van Bella Lulu, maar dan uit een ander knipvel. Handig om weer wat mannenkaartjes op voorraad te hebben :)

Natuurlijk ga ik vandaag een blogrondje doen, want ik ben wel benieuwd wat de anderen hebben gemaakt. Verder een rustig dagje, ik ga langzaamaan starten met het opruimen en sorteren van mijn hobbykamer boven. Dat is de laatste ruimte waar nieuwe vloerbedekking gelegd moet worden, een mooie gelegenheid om eens flink te gaan uitzoeken wat ik wil houden, eventueel verkopen (?) en mee naar school neem voor de knutsel-bakken.

Challenges;

Sketch Saturday - #679

Sunday Stamps - SSC266

Sketch 'N Scrap - #202


26 opmerkingen:

  1. Hey Colien,

    Wat een leuke serie mannenkaarten maakte je. Altijd fijn om op voorraad te hebben...
    En goed idee, de hobbykamer opruimen...
    Zelf deed ik het al een stuk met de verbouwing van mijn ateljee... Dat is nu ingeladen maar er ligt nog een berg spullen die toch nog geen plaats hebben gevonden... Moet er eens tijd voor hebben om daar in te gaan snoeien... maar weg doen is zo moeilijk, niet?

    Veel succes!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze zijn grappig Colien!
    Ik denk dat opruimen in je hobbykamer een flinke klus is, ik ben benieuwd of je iets gaat weg doen, want ik denk dat jij ook in alles wel iets ziet en ook met alles iets tof weet te creëren dat je niet gauw iets wegdoe. Als het dan , dan is het ideale om het aan de school te schenken. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe leuk en grappig zijn deze kaartjes.
    Tof
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaartenreeks in de KKT-kleuren!
    succes met het opruimen. Ik verhuisde vorig voorjaar mijn hobbykamer, vind het zo moeilijk om dingen weg te doen...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben jij toch een kei in het vertrekken van Sketches, verschillende Sketches met hetzelfde thema (dit keer KKT èn mannenkaarten).
    Ze zijn alledrie weer erg leuk.
    Succes met opruimen, hier staat dat ik op de planning maar of het er van komt?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaarten, Colien, met toffe afbeeldingen die helemaal goed zijn bij de KKT-kleuren van deze maand! Leuke mannenkaarten.
    Succes met het uitzoeken van je hobbyspullen. Ik vind het leuk dat je "verkopen (?)" schrijft, want ik heb daar zelf heel veel moeite mee, ook al gebruik is soms dingen zelf nauwelijks of niet. Altijd bang dat ik spijt ga krijgen... (alsof er niet genoeg andere dingen zijn).
    Fijne dag,
    groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaartjes heb je gemaakt. Enige plaatjes en mooie uitwerkingen van de sketch. Die voor sundaystamps heb ik klaar liggen, maar ben er niet tevreden over... verkeerde papierkeuze denk ik. Blijf ik lastig vinden.
    Succes met opruimen en zo. Altijd leuk om te doen, omdat je dingen tegen komt die je vergeten was...en er ook vaak weer ideeën van krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toffe mannenkaartjes Colien, handig dat je hiervoor de schetsen kon gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke serie mannenkaartjes Colien....en knap om drie verschillende sketches te gebruiken!
    Groetjes en succes met het opruimen van je hobbykamer!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke plaatjes heb je op je toffe mannenkaarten gebruikt. Je hebt al de schetsen mooi verwerkt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke plaatjes zijn dit en wat een leuke kaartjes heb je er van gemaakt! Helemaal top! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo leuk om te zien hoe jij er telkens weer in slaagt om de gevraagde sketches in je kaarten te verwerken.ze zijn altijd duidelijk terug te zien. Weer een gave serie, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een top serie mannenkaartjes!! Ook nog volgens de schetsen. Super leuk gemaakt.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt heel stoer vind ik dit meneertje niet echt...Al denkt hij daar zelf anders over met zijn skull-t-shirt LOL. Wel zijn ze heel grappig in deze KKT kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn super leuk !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie mannenkaarten. Handig die knipvellen die zo mooi bij de gevraagde kleuren passen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaartjes in de KKT kleuren Colien. Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Adorable, Colien - love this little guy! What a great mustache, lol, and he has a snappy wardrobe, too, lol. Perfect! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 3 leuk en vrolijke mannenkaartjes zijn dit Colien...perfect gelukt in eze kleurtjes
    succes met het sorteren van je knutselspulletjes...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaartjes Colien!! Alle 3 geslaagd, in de kkt kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fantastic cards! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hahahaha, allemaal heel leuke en grappige kaartjes heb je gemaakt, geslaagd
    fijn dat je er weer bij bent deze maand,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Very cute cards! The biertje card is fun -- and he looks very happy! Thank you for joining Sunday Stamps this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Such fun cards! I love the blue/yellow color combo!! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Marvelous use of your colors and images. Thank you for joining us at Sketch Saturday.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat laat maar hier ben ik dan met een reactie. Wat een bezige bij ben jij zeg. Ik keek ook even bij jou andere creaties van na woensdag. Het voordeel als je laat reageert. Zie je gelijk meerder creaties. Ook deze creaties in de gevraagde kleuren zijn vrolijk en leuk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien