donderdag 30 september 2021

52 Weeks to Christmas, week 39. Challenge: Labelkaart met ingekleurd afdrukje.

 
De laatste dag van september en op deze donderdag start de nieuwe maandelijkse uitdaging bij 52 Weeks to Christmas. Rosina was deze maand aan de beurt om de challenge te bepalen, zij koos voor een labelkaart met ingekleurd afdrukje. 
Ik maakte 2 labels met de Craftable-mal van Marianne Design. Voor beiden géén kerstpapier gebruikt, maar papiertjes uit mijn Ik HOU VAN HOLLAND-bak gekozen. De Powder Pink-afdrukjes kleurde ik tijdens de vakantie in de Achterhoek al in met Distress inkt, zowel de ijsbeertjes als de labeltjes. Bijna dezelfde label-kaarten, maar toch weer anders...

Doen jullie mee met deze leuke uitdaging? Er is een toffe stans te winnen, kijk maar eens op het 52 WTC-blog.

Als je mee wilt doen, link dan jouw label-kaartje mét ingekleurd afdrukje in het bericht dat morgenochtend op het 52 Weeks to Christmas blog verschijnt. Elk ander kerstkaartje kun je nu meteen al onder het bericht van vandaag inzenden. 

Gisteren was niet echt een rustig dagje, 's middags wel, toen lekker aan de fröbel geweest. Maar 's morgens een uur intensief gesport en 's avonds een definitieve punt gezet achter mijn vrijwilligerswerk én als voorzitter bij St Paraplu. Na 32 jaar me ingezet te hebben in het jeugd- en jongerenwerk vond ik het welletjes. Rolf had het vorig jaar al voorspeld, maar toen was mijn hart nog niet zo ver ;)

Challenges;

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas

Merry Little Monday Challenge - Anything goes


18 opmerkingen:

  1. Hele leuke vrolijke labelkaarten.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het papier is er super leuk bij, beetje Scandinavische uitstraling! Chapeau voor wat jij allemaal doet en 32 jaar is iets om heel tevreden op terug te kijken denk ik!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee leuke en vrolijke labelkaarten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tagkaartjes! Het papier past er prachtig bij! Na 32 jaar is het ook wel weer tijd voor iets nieuws denk ik. Je bent nog zo actief dat er best wel weer iets komt op je pad! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk Colien! Leuke ijsberen heb je gebruikt. En dat Hollandse papier doet het er heel goed bij.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vrolijke labelkaarten!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige labelkaartjes Colien en zo mooi ingekleurd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dan heb je je steentje wel bijgedragen Colien, 32 jaar! Knap hoor en als je hart zegt dat het tijd wordt om te stoppen zul je er geen spijt van krijgen. Je hebt 2 mooie winterse labels gemaakt. Schattig die ijsbeeŕtjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een leuke labels met de blauwe tinten.
    De stempel met moeder ijsbeer en haar welp is zo schattig en ze zijn zo mooi ingekleurd!!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw!!! Dit ziet er echt onwijs leuk uit. Kei gaaf gemaakt!!!
    Beautiful card, really awesome!!!
    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt twee superleuke labels gemaakt, mooi papier en schattige ijsbeertjes,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. twee supermooie labelkaartjes Colien!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij hebt zelfs twee leuke labelkaartjes gemaakt Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk! En kleuren doe je niet heel vaak, volgens mij. Prima gelukt! Ik ga natuurlijk proberen mee te doen, veel te leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldige labelkaartjes Colien!!
    Die ijsbeertjes zijn te lief.
    32 Jaar vrijwillegerswerk Colien, das een hele tijd. Ik snap ergens wel dat je dan niet in èèn keer kunt stoppen maar dat je d'r als het ware naar toe moet leven en 't een plekje kunt geven hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. helemaal leuk zijn je tags geworden ! top hoor
    32 jaar vrijwilligerswerk ! helemaal knap dat je dat gedaan hebt... er is een tijd van komen en van gaan, volgende generatie kan het ook wel. Ik bouw hier ook stilletjes aan af, hier en daar is het aan de volgende... jammer genoeg krijg ik dan geen vervanger, dan is het moeilijk om het los te laten.
    Doen hoor ! Geniet nu maar van de vrije tijd die je hebt,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien