maandag 6 september 2021

Slimline sketch op het 4 Season Blog.

 

Vandaag start de nieuwe challenge op het 4 Season blog. Natuurlijk hebben we ook dit jaar een sketch-challenge voor jullie en in september mag je een slimline kaartje maken  volgens de volgende lay-out:


Je mag de sketch ook draaien of spiegelen, zolang de lay-out maar duidelijk te zien blijft. Verder is het aan jou of je met stansjes, plaatjes of afdrukjes werkt en de papier- en kleurkeuze' is geheel aan jou.
Ik maakte mijn voorbeeldkaartje voor de 1e verjaardag van Floor. Het is een leuk kind, heel vriendelijk en open. Ze is dol op dieren en heeft al heel veel speelgoed, daarom kreeg ze van Rolf en mij het dubbeldikke voorleesboek van Dikkie Dik cadeau. Mét bijpassende kaart ;)

Meedoen met de sketch-challenge kan t/m vrijdag 1 oktober, op zondag 3 oktober maken we dan de top 3 bekend. Meer info en vooral mooie voorbeeldkaartjes van mijn DT-maatje Nelly en onze 2 gastdesigners vind je op het 4 Season blog.

Op naar een nieuw schooljaar. Vandaag is de opstart met collega's, vanaf morgen zijn er weer leerlingen. Ik heb er zin in!






7 opmerkingen:

  1. Een leuke vrolijke kaart en past goed bij dit cadeau!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En kadootje met bijpassende kaart vind ik altijd erg leuk om te geven.
    Goed bedacht zeker als ze al veel speelgoed heeft.
    De kleurtjes van de kaart zijn perfect voor een meisje van 1 jaar.
    Succes en héél veel plezier dit schooljaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een (voorlees)boek vind ik zo'n goed cadeau! Erg leuk, zeker met je bijpassende kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben dol op prenteboeken, heb dikkie dik tot in den treure voorgelezen.. superleuk dat je een kaartje met deze oranje kat erbij gemaakt hebt. Ook de challenge is leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OMG, das een toffe kaart
    Very sweat card.
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke challenge en wat een mooi cadeau met die bijpassende vrolijke kaart Colien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie sketch voor een slimkine kaart. Ik ga er voor zitten...weet nog niet wanneer maar dat komt wel.
    Jouw kaart is helemaal leuk en vrolijk voor Floor en dan het boek erbij! Zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien