vrijdag 24 september 2021

Trouwdag Merit en Pascal.

Vandaag trouwen Merit en Pascal en voor het stel maakte ik 2 kaartjes. Allereerst dit vrolijk gekleurde exemplaar wat bij een gezamenlijk cadeau van het 52 Weeks to Christmas designteam wordt bezorgd bij het stel. De papiertjes zijn van Jabbertje, de vilten letters en hartjes vond ik in mijn voorraad.
En dan dit kaartje namens mezelf. Alle ingrediënten komen uit papierblokken van DecoTime, gekocht bij de Action. Hopelijk kan het paar genieten met hun geliefden van een prachtige dag. Op naar een mooie toekomst samen!

Straks nog wat uurtjes pubers bezig houden en vaanvond weer een fröbelavondje met Nelly en Daan, gezellig! 

Challenges;

Sketch Saturday - #678

Try Stampin' On Tuesday - TSOT524



 

7 opmerkingen:

  1. Twee totaal verschillende kaarten, maar beide heel tof.De eerste is toch mijn favoriet, to tof met die grote &. Fijn weekend alvast. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige kaartjes voor het kersverse bruidspaar.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous, Colien - love that old car! What a fun theme for your card, and a perfect take on our sketch! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee hele mooie kaarten Colien. Volgens mij zijn Merit en Pascal bedolven onder kaarten uit Blogland hihi. Veel plezier vanavond.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat jullie een gezamenlijk cadeau doen! En je kaarten zijn allebei helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congratulations to Merit & Pascal! You have created two perfect cards for their special day, Colien!! Thank you for sharing the news, and especially for sharing your creative talents and cards with us at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee leuke kaarten voor Merit en Pascal! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien