maandag 11 juli 2022

2 x Fijne Vakantie.

Zoals ik al vertelde, heeft mijn collega weer kaartjes besteld (opbrengst tbv Alpe d'HuZes) om haar kinderen en kleinkinderen een fijne vakantie te wensen. Afgelopen zaterdag kwam Els fröbelen en maakten we kaartjes met plaatjes uit het Vitamine Zee pakket van Bella Lulu. Voor dit bovenste kaartje liet ik me inspireren door de foto en kleurtjes bij HobbyVision. Op de achtergrond plakte ik een papier uit een blok van Craft Sensations
En omdat er nog een stuk over was, maakte ik dit tweede kaartje. Hier iets meer kleurtjes, vooral het rood valt op. Ik vind het wel geslaagde kaartjes geworden, gezellige zomerse tafereeltjes.

Vandaag is een spannende dag voor een zevental derdejaars leerlingen. Zij hebben vanochtend hun her-praktijkexamen. Samen met een collega ga ik dat afnemen. We gaan proberen om vandaag het cijfer al aan ze bekend te kunnen maken, zodat ze meteen weten of het nut heeft gehad om dit onderdeel te herkansen. 

Challenges;

HobbyVision - Foto: Strand + kleuren (bovenste kaartjes)

Carlin's Kaartenparadijs - Alles mag

2 Sisters on the Blog - Alles mag 
 

6 opmerkingen:

  1. Ze zijn alle 2 erg leuk.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, zo'n bestelling.
    Wat een mooi kleuren pallet zeg.
    Je maakte 2 hele leuke kaartjes, met de lieve zomerse Gnoomes erop.
    Succes vandaag, ik hoop dat de examen kandidaten het er allemaal goed vandaf brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes met dit prachtige papier. Past echt bij deze zomer-zee-strandtijd 🙂
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja dat is elk jaar een vaste klant! En wat een leuke kaartjes!
    Spannend vandaag! Hopen dat alles goed gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes Colien. Bospop was top geweldig weer, leuke artiesten en goed gezelschap.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke zomerse kaartje! Het papier is ook zo leuk.
    Dank je wel voor het meedoen.
    Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien