vrijdag 15 juli 2022

Het zit d'rop!


Vandaag is de laatste schooldag voor de leerlingen. Het wordt een actieve dag bij Team Biesbosch, waar we o.a. het klimbos ingaan en vlotten gaan bouwen. Het wordt een heerlijke zomerse dag, dus prima te doen, zin in!
Voor de leerlingen uit mijn mentorklas heb ik kleine weggevertjes gemaakt. Voor elk wat dropjes en een waterpistooltje. Dat laatste is helemaal van toepassing met deze temperaturen.
Een doosje vol en ziet er best gezellig uit. Volgende week zijn we nog druk met collega's, maar voor de leerlingen is het vanmiddag al vakantie. Enkele uitzonderingen daargelaten: sommige kinderen komen nog iets herkansen of inhalen. Maar dat geldt niet voor mijn klas, dus ik zwaai ze vanmiddag al uit.

Gisteren was mijn verhaaltje nog niet af, de zin die weggevallen was: na afloop ga ik nog wat bedankjes maken voor een aantal externe begeleiders. Het was dus niet zo spannend ;)



 

3 opmerkingen:

  1. Super leuk presentje voor je leerlingen Colien.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er inderdaad heel gezellig uit.
    Leuk hoor al die kleurtjes en de tekst is leuk bedacht bij de water pistooltjes.
    Nog even wat laatste klusjes en dan gaat ook jouw vakantie beginnen🥳

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien