zondag 31 juli 2022

Easelkaart bij Knutsels en Kadootjes.

 

Vandaag gaat de nieuwe challenge van start bij bij Knutsels en Kadootjes . De komende 4 weken dagen we je uit om een easelkaartje te maken. Dat kan op verschillende manieren en in diverse vormen, kijk maar eens naar onze voorbeelden op het K&K-blog.

Ik koos ervoor om een triple-easel te maken. Die versierde ik met Bella Lulu gnomes en gezellige, zomerse plaatjes van Dutch Doobadoo. 
Hier zie je hoe het kaartje is opgebouwd. Het is eigenlijk een simpel modelletje om te maken, geeft wel een heel leuk effect. 

Je kunt jouw easelkaart inzenden t/m 26 augustus en je mag 2 x meedoen. Op het K&K blog zie je mooie, inspirerende voorbeelden van onze gastdesigner en de overige DT-leden. Ook vind je er de uitslag van de zomerbloemen-challenge. 

Vandaag weer een relaxed dagje, vanavond wel even naar Dordrecht, waar Rolf op mag treden met de band op een bierfestival. Graag tot morgen, dan ben ik er weer met de nieuwe challenge voor het 4 Season blog. Fijne dag vandaag!


3 opmerkingen:

  1. Heerlijke kleurtjes op je mooie easelkaart.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een vrolijke triple easelcard die lekker zomers aandoet Colien. Leuk model.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja.... dit is zo'n ontzettend tof model! Je hebt hem ook heel leuk aangekleed.
    Morgen is het de nieuwe challenge toch? Ik ben weer benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien