maandag 18 juli 2022

Reminder doorkijkje/venstertje op het 4 Season blog.

Nog t/m vrijdag 29 juli kun je meedoen met onze lopende challenge op het  het 4 Season Challenge blog. We willen graag doorkijkjes of venstertjes zien en dat mag echt een gat zijn in je kaart, maar je kunt ook een plaatje of stempel op de kaart verwerken.
Op mijn reminderkaartje heb ik de (snowy) window-mal van Marianne Design gebruikt in combinatie met plaatjes uit een knipvel van Bella Lulu. De tekst komt een gratis te downloaden bestand van Nobody-Els.

Op het 4 Season blog zie je mooie, inspirerende voorbeelden  van onze gastdesigner Marfien en natuurlijk heeft Nelly ook een leuke kaart gemaakt. 





 

4 opmerkingen:

  1. Tof kaartje met het venster en de plantjes
    Lief dar er een kabouter bij is om de plantjes water te geven . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk met dit venster ....
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kaartje voor jullie challenge! Mijn studeerbeer kaart was inderdaad een goede geweest voor de challenge maar misschien lukt het me nog om iets anders te verzinnen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk Colien! ik hoop nog mee te kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien