zaterdag 9 juli 2022

September18 juni 22-box.

Laatst schreef ik dat ik aan de slag was gegaan met wat pakketjes van September18. Ik liet al de waxkaarsjes zien, vandaag het pakket van vorige maand: een (toilet)tasje met gouden zeefdruk.
In het pakket zat een toilettasje, gouden Pebeo verf en een zeefdruk van de wereldkaart.

Met behulp van de bijgeleverde rakel kon ik de verf uitsmeren op het sjabloon.Ik heb meerdere laagje gedaan, zodat de verf goed dekte. Er is nog genoeg verf over voor nog wat andere projectjes. Misschien leuk voor op een t-shirt in combi met een ontwerp met de Silhouette, wie weet... Ik ga het tasje gebruiken voor mijn handlettering spulletjes. Mijn potlood, gum en fineliners passen er prima in en kunnen zo straks misschien wel mee op vakantie. 

Vanmiddag komt Els fröbelen, gezellig! Fijn weekend!




3 opmerkingen:

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien