zondag 3 juli 2022

Nog een keertje Happy Birthday.

En nog maar een kaartje met de Bella Lulu papiertjes. Deze keer in combinatie met de leuke auto-mal van Avec (gekocht bij Action) en een tekstje van Marianne Design byMarleen. Het kaartje is voor zwager Marcel die vandaag jarig is. Hij krijgt er, namens heel de familie, een dinercheque bij van één van zijn favoriete eetgelegenheden.




Gisteren was een bomvolle, maar wel erg leuke dag. Vanaf 11.00 uur aan het puzzelen met de crimi-box en heerlijk geluncht met een verrukkelijk toetje: banaan met chocolade op de BBQ, echt een aanrader (met Rolo schijnt nóg lekkerder te zijn). En eind van de middag naar het volgende feestje van zwager Paul. Heerlijk in de tuin, gezellig met familie en vrienden met een (voor mij klein) hapje en drankje tot middernacht. Dat was goed vol te houden! Vandaag een rustig dagje, dat lijkt me wel verstandig ;)
Challenges:
Dutch Card Lovers - Vervoersmiddel op je kaart


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart voor de jarige! Gaaf autootje en de cadeautjes op het dak staan hopelijk stevig vastgebonden. Je dag klinkt heel gezellig en die bananen met chocolade ga ik onthouden. Fijn dat je meedoet met DCL, Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kadootjes op het dak vind ik leuk bedacht.
    Leuke stans, de auto, ik heb ooit een grote gewonnen bij een give away, maar deze is ook erg leuk.
    Poeh nou, wat heb jij een drukke dag gehad gisteren, maar leuk om te lezen dat je genoten hebt. Ik ga het recept eens opzoeken, van de banaan op de bbq.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaf karretje, leuk kaartje, ja soms komen alle leuke dingen tegelijk, lekker uitgerust vandaag? groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a fun birthday card! I love the car with the little presents on top! Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke, stoere kaart! Mooi gedaan.
    Leuk dat je (weer) meedoet met ons bij DCL 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe auto op je mooie kaart. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb dit stansje ook bij de Action gescoord maar nog niet gebruikt. Hier op je kaart zie ik eigenlijk pas hoe leuk hij is! Mooie kleuren heb je ook gebruikt. Zo te zien was dit een gezellige zondag, wat een beetje mooi weer wel niet kan doen hè! Dankjewel voor je bijdrage aan de vervoer-uitdaging van de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien